شناسه : ۱۷۰۲۰۴۲ - پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲
با صدور دستورالعمل از سوی مسعود کرباسیان؛
اولویتهای اطلاعرسانی شرکت ملی نفت ایران تشریح شد
به گزارش اقتصادآنلاین، در دستورالعمل مسعود کرباسیان آمده است:«ضمن تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار به همه دست اندرکاران حوزه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و خبر، لازم است همه روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، ضمن تبعیت، هماهنگی و همکاری حداکثری با روابط عمومی ستاد شرکت، موارد مشروحه زیر را نیز در حوزه های کاری خود مد نظر قرار داده و برای انجام آن اهتمام جدی به عمل آورند.
1- تبعیت و هماهنگی کامل با روابط عمومی ستاد شرکت ملی نفت ایران به منظور ایجاد شبکه ارتباطی و اطلاع رسانی موثر با مخاطبان شرکت در همه سطوح
2- اطلاع یابی، پیش بینی، تحلیل و ارائه پیشنهادات عملی به مدیریت شرکت و روابط عمومی ستاد برای اطلاع رسانی موثر و به موقع در سطح شرکت و جامعه
3- تحرک و پویایی لازم برای انعکاس عملکرد شرکت به عموم مردم و ایجاد پشتوانه اجتماعی
4- برنامه ریزی مناسب برای دیدار خبرنگاران، اصحاب رسانه، نمایندگان مجلس، دانشجویان و سایر افراد گروه های موثر جامعه از پروژه ها و عملیات توسعه و تولید شرکت برای تشریح عملکرد عظیم شرکت در شرایط خطیر کنونی
5- ایجاد تعامل مناسب با رسانه ها و شبکه های اجتماعی و گروهی
6- حضور پررنگ در همه بخش های شرکت به عنوان یک مدیریت همراه، دارای ایده و خلاقیت و بازوی اصلی
7- انعکاس پیشرفت های مرتبط در راستای اقتصاد مقاومتی و تامین کالاهای مورد نیاز با تکیه بر توان ایرانی، از طریق کلیه امکانات رسانه ای، خبری و اجتماعی
8- ایجاد روحیه امید و افزایش انگیزه سازمانی با فعالیتهای گسترده فرهنگی و اجتماعی در شرکت
9- استفاده حداکثری از امکانات و توان شرکت برای بهبود و توسعه روابط درون سازمانی
10- تدوین برنامه های استراتژیک روابط عمومی و بازتعریف فرآیندهای کاری برای رشد، توسعه و تحول جدی مطابق با تغییرات سریع ارتباطات بین المللی.»