نیکول کیدمن رکورددار بیش‌ترین عمل زیبایی!

تلاش نیکول کیدمن برای برگرداندن زمان به عقب از طریق جراحی انجام می‌شود. درواقع به نظر می‌رسد نیکول کیدمن اتاق عمل را مثل ماشین زمان می‌بیند چرا که دائم روش‌های جدید را برای جوان ماندن می‌آزماید.

یک منبع ناشناس وابسته به تیم زیبایی نیکول کیدمن در گفتگو با نشنال اینکوایرر فاش کرد که نیکول کیدمن حاضر است هر نوع روش غیرمتعارف و کمتر شناخته شده را برای حفظ جوانی و زیبایی خود امتحان کند. این منبع مدعی شده که کیدمن پنجاه و دوساله از طب سوزنی تا تزریق کلاژن حیوانی و استفاده از امواج فراصوت را برای زیبایی خود امتحان کرده است.

نیکول کیدمن رکورددار بیش‌ترین عمل زیبایی +عکس

افزون بر این‌ها، یک ادعای عجیب‌تر نیز وجود دارد و آن هم این است که او به صورت و لب خود پوست پیوند زده است تا با چین و چروک‌ها مبارزه کند. البته خود کیدمن نیز مدتی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود به سلامت و زیبایی خود اهمیت زیادی می‌دهد چرا که اگر حس کند پیر شده است دچار استرس و اضطراب شدیدی می‌شود.

یکی از روش‌هایی که او مرتب استفاده می‌کند یخ درمانی است. این کار با یخ برای بازگرداندن سلامت پوست انجام می‌شود. در نهایت شواهد تایید نشده حکایت از آن دارند که خانم کیدمن اخیرا حدود یک میلیون دلار صرف جوانسازی و زیبایی ظاهر خود کرده است. این رقم صرف جراحی هایی شده که خانم کیدمن در دوره پنجم زندگی خود انجام داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان