عکس جنجالی جدید از ترامپ و همسرش!

عکس «دونالد ترامپ»رئیس جمهور آمریکا که لبخندی پهن بر صورتش نقش بسته در حالی که همسرش«ملانیا» کودک شیرخواره یتیمی را در آغوش گرفته است که پدر و مادرش را در تیراندازی در شهر «ال پاسو» در ایالت «تگزاس» از دست داد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و جنجال جدیدی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

این عکس را ملانیا ترامپ در حساب توئیتری خود در توئیتر منتشر کرد.

عکس جنجالی جدید از ترامپ و همسرش

این عکس روز چهارشنبه در مرکز پزشکی دانشگاهی «ال پاسو» و در زمان سفر ترامپ به این شهر مرزی در غرب تگزاس با امدادرسانان و پزشکان و کسانی که از جنایت تیراندازی روز شنبه در فروشگاه «وولمارت» نجات پیدا کرده بودند، گرفته شد.

رئیس جمهور آمریکا و همسرش در همان روز به شهر «دیتون» در ایالت«اوهایو» در دیداری مشابه از بیمارستان برای همدردی با آسیب دیدگان جنایتی دیگر که 13 ساعت پس از جنایت ال پاسو رخ داد سفر کردند.

در این دو جنایت 32 تن از جمله فرد مسلحی که جنایت دیتون را مرتکب شد کشته شدند و ده ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

ترامپ طی بازدیدهایش از بیمارستان های ال پاسو و دیتون از رو به رو شدن با خبرنگاران اجتناب کرد و کاخ سفید نیز بعد از سفر رئیس جمهور و همسرش گزارش تصویری کوتاهی از این سفرها منتشر کرد. ملانیا نیز چندین عکس از این سفر از جمله عکس جنجالی را منتشر کرد. در این عکس وی بچه ده ماههای را در آغوش خود گرفته است که پدر و مادرش در زمان حمله به فروشگاه وولمارت برای نجات جانش خود را جلوی گلوله های مهاجم قرار دادند. در این عکس ترامپ در کنار بانوی نخست آمریکا ایستاده است و لبخند عریضی بر چهره اش نقش بسته است.در دو طرف آنها نیز عمه و عموی کودک که او نیز لبخند زده و دستش را روی شانه های ترامپ گذاشته است، قرار دارند.

بسیاری در شبکه های اجتماعی بر این باورند که این عکس نشان دهنده عدم همدردی و یا بی احترامی رئیس جمهور به قربانیان و مناسبتی است که در آن شرکت کرده است.

«گریک بینیلو» عضو حزب دموکرات در توئیتر خود در واکنش به عکس نوشت: کودک از خانه اش برده شده و مجبور به این شده است که وسلیه ای برای حمایت در عکس یادگاری برای همان وحشی شده است که تنفرش پدر و مادرش را کشت.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان