ماهان شبکه ایرانیان

جزئیات قیمت گذاری کیا فورته GT ۲۰۲۰ مشخص شد!

از آن زمان تا کنون اطلاعات زیادی درباره این خودرو ۲۰۱ اسب بخاری از سوی این خودرو ساز کره‌ای منتشر نشده است.

جزئیات قیمت گذاری کیا فورته GT 2020 مشخص شد!

کمپانی کیا پیرو موفقیت مدل استینگر، سال گذشته و در نمایشگاه خودرو SEMA شهر لاس وگاس با رونمایی از ورژن GT مدل سدان کیا فورته همه را غافلگیر کرد.

از آن زمان تا کنون اطلاعات زیادی درباره این خودرو 201 اسب بخاری از سوی این خودرو ساز کره‌ای منتشر نشده است.

اما با این حال کمپانی کیا اکنون طی یک غافلگیری خوش آیند دیگر از جزئیات قیمت گذاری این خودرو پرده برداری کرده است.

ارزان قیمت‌ترین مدل این خودرو که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک دو کلاج هفت سرعت مجهز است برابر با 23,215 دلار قیمت گذاری شده که این رقم شامل یک هزینه‌ی تحویل خودرو 925 دلاری نیز می‌شود.

علاقه مندان به گیربکس دنده‌ای شش سرعت می‌توانند با پرداخت 23,815 دلار از تعویض دنده به صورت دستی لذت ببرند.

کیا فورته GT در هر صورت در مقایسه با همتایان خود در کمپانی هیوندا که از موتورهای مشابهی برخوردار هستند، ارزان قیمت‌تر تمام خواهد شد.

در جایگاه بعدی می‌توان به مدل ولوستر توربو R-Spec کمپانی هیوندا با قیمت 24,040 دلار اشاره کرد.

علاوه بر این مدل الانترا GT N-Line هم دارای قیمتی 24,230 دلاری بوده و پس از آن قیمت مدل الانترا اسپورت نیز بدون آپشن گیربکس دنده‌ای تا مرز 24,730 دلار افزایش می‌یابد.

استفاده‌ی از یک موتور 1٫6 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید 201 اسب بخار قدرت و 195 پوند فوت گشتاور تنها به روز رسانی اسپورت در کیا فورته GT نخواهد بود.

این خودرو به جای برخورداری از سیستم سوسپانسیون میله‌ی چرخشی در قسمت عقب که در مدل پایه‌ی فورته به کار رفته، از یک سیستم سوسپانسیون عقب چند پیوندی مستقل بهره می‌برد.

مدل GT همچنین از تزئینات تهاجمی همچون اسپویلر عقبی، تزئینات جناحین خودرو، پنجره‌ی مشبک دارای تزئینات قرمز رنگ، و چرخ‌های 18 اینچی دو رنگ اختصاصی که به تایر‌های Michelin Sport مجهز شده، برخوردار می‌باشد.

انتظار می‌رود که مدل فورته GT 2020 در تابستان آینده روانه‌ی بازار آمریکا شود و آن طور که به نظر می‌رسد مدل GT خودرویی مقرون به صرفه در بخش خودرو‌های پرفورمنسی به شمار خواهد رفت.

کمپانی کیا برای آن دسته از خریدارانی که به روز رسانی‌های پرفورمنسی این خودرو برای آن‌ها اهمیت ندارد و تنها به ظاهر مدل GT علاقه دارند مدل GT-Line که از ویژگی‌های ظاهری مشابهی برخوردار بوده و به موتور غیر توربو 147 اسب بخاری مدل فورته مجهز است را به همراه سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT و قیمت 21,315 دلاری ارائه می‌کند.

با خرید پکیج GT2 2,200 دلاری از امکاناتی نظیر صندلی راننده‌ی برقی، سیستم خنک کننده در صندلی‌های جلویی، سان روف، کروز کنترل منطبق شونده، و سیستم نظارت بر نقطه‌ کور بهره مند خواهید شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان