مدل مانتو آستین رگلان مخصوص خانم های شیک پوش با استایل های مختلف

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو آستین رگلان آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد پسند شما همراهان عزیز و همیشگی قرار بگیرد.

مدل مانتو آستین رگلان مخصوص خانم های شیک پوش با استایل های مختلف

آستین یکی از مهم ترین بخش های مانتو است که در زیبایی طرح مانتو تاثیر زیادی دارد و برای دوخت مانتوها از آستین های مختلف استفاده می شود که یکی از پرطرفدارترین آن ها مدل مانتو آستین رگلان و کلوش می باشد و شما می توانید از این طرح مانتوها در مکان های مختلف استفاده نمایید.

مدل مانتو آستین رگلان با طرح های زیبا و شیک

آستین مانتوها به صورت مجلسی و اسپرت دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این طرح های آستین به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در مطالب قبلی مدل مانتوی آستین کیمونو و مدل مچ مانتو را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتو آستین رگلان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل مانتو با آستین طرح دار

طرح های مانتوی آستین رگلان

آستین و یقه مانتو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری مانتو دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مانتو علاوه بر طرح و رنگ آن به مدل آستین و یقه مانتو نیز دقت کنید و مانتویی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دارای برش و یقه و آستینی مناسب است.
مانتو با آستین رگلان امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده است و این طرح مانتوها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای دوخت آستین رگلان اغلب از پارچه های طرح دار و گلدار استفاده می شود.
آستین رگلان جزء آستین های سرخود است و برش این طرح آستین از قسمت جلو و پشت بالاتنه از شانه یا از قسمت یقه و گاهی نیز از قسمت کارور تا زیر بغل رسم می شود و آستین رگلان به صورت کلی از بالاتنه جدا می باشد. توجه داشته باشید که برای زیباتر شدن این مدل آستین بهتر است برش آن با انحنای ملایم طراحی شود.

مدل مانتو آستین رگلان

 مانتوی کوتاه با آستین رگلان

مانتو زنانه

مانتو زنانه

مدل مانتو کوتاه

مدل آستین مانتو

مدل مانتو زنانه

آستین مانتوی مجلسی

مدل مانتو مجلسی

مانتو با آستین رگلان

مانتو با آستین رگلان

مانتوی مجلسی با آستین طرح دار

مدل مانتو زنانه

 مانتوی زنانه با آستین رگلان

مدل مانتو آستین

مانتوی بلند زنانه با آستین رگلان

مانتوی آستین رگلان

مانتوی زنانه مجلسی

مانتوی آستین رگلان

مانتوی طرح دار زنانه

مدل مانتوی زنانه

مدل مانتو مجلسی زنانه

مانتو بلند زنانه

طرح آستین مانتوی زنانه

مدل مانتوی مجلسی

مانتو با آستین رگلان

مانتوی کوتاه با آستین رگلان

مانتوی دخترانه آستین رگلان شیک

مانتو مجلسی

مدل مانتو مجلسی طرح دار و شیک

در این مطلب با انواع مدل مانتو آستین رگلان دخترانه و زنانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو با آستینی شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید و خوش تیپ و جذاب تر به نظر برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان