فرمانده ناجا؛

پلیس ایران کارآمدترین و پاکدست‌ترین پلیس‌های جهان است‌

سردار اشتری گفت: ایران با روحیه توأم با دانش به جنگ ناحق تحمیلی علیه خود می‌رود.

پلیس ایران کارآمدترین و پاکدست‌ترین پلیس‌های جهان است‌

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ یکم پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی گشت جاده‌ای خطاب به شرکت‌کنندگان خارجی حاضر در این دوره از مسابقات، گفت: آنچه را که در این مدت مشاهده کردید نمونه‌ای از فرهنگ و تمدن این کشور کهن و باستانی بود.

پلیس ایران کارآمدترین و پاکدست‌ترین پلیس‌های جهان است‌

او افزود: ایران در طول هزاران سال گذشته صفحات پر افتخاری از تاریخ بشریت را به خود اختصاص داده است.

فرمانده ناجا گفت: بازدید‌های شما از اماکن گردشگری ایران باورهایتان را نسبت به ایران دگرگون کرد و متوجه شدید آنچه که در رسانه‌های بیگانه و مستکبر علیه جمهوری اسلامی ایران بیان‌ می‌شود، حقیقت ندارد.

سردار اشتری تصریح کرد: موزه دفاع مقدس نمونه بارز ایثار و از خود گذشتگی ایران در جنگ 8 ساله تحمیلی رژیم بعث عراق به ایران است که آن را مشاهده کردید.

او افزود: امروز روحیه توأم با سلاح دانش در میان سربازان نظام و مردم ایران ساری و جاری است و با همین روحیه به جنگ ناحق تحمیلی علیه خود می‌رود.

پلیس ایران کارآمدترین و پاکدست‌ترین پلیس‌های جهان است‌

فرمانده ناجا گفت: پلیس ایران به عنوان تأمین کننده نظم عمومی با رهنمود‌های سکان دار کشتی نظام امام خمینی (ره) و رهنمود‌های ارزشمند رهبر معظم انقلاب با تلاش خود در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و در ابعاد جهانی یکی از کارآمدترین و پاکدست‌ترین پلیس‌های جهان است.


بیشتر بخوانید: استفاده از تجهیزات و خودرو‌های ملی در مسابقات گشت جاده‌ای/ کسب رتبه اول و دوم در روسیه و ارمنستان توسط تیم پلیس ایران


سردار اشتری تصریح کرد: پلیس ایران با میزبانی مسابقات بین المللی همواره سعی دارد که ضمن بهتر شدن روابط بین کشور‌ها موجب تقویت روابط فرهنگی و ترویج مباحث صلح جویانه در زمین مسابقات و خارج از آن باشد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امیدوارم با خاطره‌ای خوش این کشور را ترک کنید و سفیران صادق در خارج از مرز‌ها باشید.

جاری بودن روحیه توأم با سلاح دانش در میان سربازان نظام

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان