ماهان شبکه ایرانیان

«عمار حلب» رونمایی شد

کتاب «عمار حلب» با محوریت زندگی شهید مدافع حرم، محمدحسین محمدخانی در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

«عمار حلب» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «عمار حلب» نوشته محمدعلی جعفری شامل سرگذشت‌نامه شهید محمدحسین محمدخانی معروف به حاج عمار، بعد از ظهر امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت با حضور مادر این شهید، نویسنده اثر و جمعی از علاقه مندان در فرهنگسرای کتاب واقع در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد.

در ابتدای این برنامه، مادر شهید محمدخانی گفت: من یک مادرم و طبیعی است که عاشق فرزندم باشم ولی وقتی دیدم حریم اسلام و اهل بیت در خطر است، فرزندم را برای حضور در خط مقدم نبرد، تشویق کردم.

جعفری نویسنده اثر نیز گفت: حدود 7 تا 8 سال است که مشغول نوشتن هستم؛ بیشتر هم درباره دفاع مقدس و حوزه جهاد و مقاومت نوشته‌ام. شهید محمدخانی، دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بود و در هیئت و اردوهای جهادی فعالیت داشت که آشنایی‌ام با او در این اماکن شکل گرفت و رفاقتی بین‌مان پدید آمد.

وی افزود: آرزو داشتم کنار محمدحسین باشم و وقتی شهید شد، این آرزویم نقش بر آب شد. اما با خودم گفتم کمترین ادای دین‌ام به او، می‌تواند این باشد که قلمم را در راه معرفی اش به کار ببرم.

حجت‌الاسلام مهدوی دوست شهید محمدخانی هم در ادامه این نشست گفت: شهید محمدخانی، خلاف اکثر جوان‌های امروزی که از هر چیزی خسته هستند، شخصیتی خستگی ناپذیر داشت. او هیچ وقت خسته نبود و برای کسانی که هرچه بیشتر از فرهنگ انقلاب و امام دور بودند، بیشتر وقت و انرژی می‌گذاشت. محمدحسین، خیلی جوان بود ولی از همه هم گروهی‌هایش گوی سبقت را ربود و به مقصد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان