ورود اولین گروه حجاج بیت الله الحرام به کشور از ۲۶ مرداد

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بازگشت حجاج ایرانی به کشور از ۲۶ مردادماه شروع خواهد شد.

ورود اولین گروه حجاج بیت الله الحرام به کشور از 26 مرداد

ورود اولین حجاج به کشور از 26 مردادبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت گفت: بازگشت حجاج ایرانی به کشور از 16 ذی الحجه – 26 مرداد – طبق روال و برنامه‌ای که از عربستان گرفته ایم، شروع خواهد شد.

وی افزود: یک پرواز نیز برای روز جمعه 25 مرداد درخواست کرده ایم تا برخی کسانی که بیمار هستند و مشکلات جسمی دارند، سریعتر به کشور برگردند.


بیشتر بخوانید؛ ارائه 274 هزار و 432 مورد انواع خدمات درمانی به زائران حج در عربستان


رییس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: همچنین در مذاکره با وزیر حج و عمره عربستان درخواست کرده ایم با استفاده از سه فروند هواپیمایی که قرارداد لیزینگ اگریمنت با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) دارند، موافقت کنند.

وی گفت: در صورت موافقت عربستان، سه هواپیما به ظرفیت 10 فروند هواپیمایی که کار انتقال حجاج ایرانی را انجام خواهند داد، افزوده خواهد شد و روند بازگشت آن‌ها به وطن سرعت بیشتری خواهد گرفت.

طبق برنامه کنونی، بازگشت حجاج ایرانی تا 17 شهریور به طول خواهد انجامید.

رشیدیان یادآور شد: با توجه به خستگی و کسالت‌هایی که در مدت اقامت و برگزاری مناسک بر حجاج مستولی می‌شود، هر چه زودتر به خانه و کاشانه خود بازگردند بهتر است.

رییس سازمان حج و زیارت ابراز امیدواری کرد در جلسه‌ای که ظرف دو روز آینده با وزیر حج و عمره عربستان خواهد داشت، نتایج این درخواست روشن شود.

بازگشت حجاج ایرانی تا 17 شهریور به طول خواهد انجامید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان