ماهان شبکه ایرانیان

دادستان عمومی و انقلاب شهریار به میزان خبر داد

پیدا شدن نوزاد ربوده شده در مقابل یک مسجد / نوزاد در سلامت کامل به سر می‌برد

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از پیدا شدن نوزاد ربوده شده در این شهرستان خبر داد و گفت: فردی نوزاد مذکور را با همان پتوی بیمارستان و دستبندی که در بیمارستان در دست وی بوده رو به روی مسجدی در شهرستان شهریار قرار داده و محل را ترک کرده است

حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از پیدا شدن نوزاد ربوده شده در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: فردی نوزاد مذکور را با همان پتوی بیمارستان و دستبندی که در بیمارستان در دست وی بوده مقابل مسجدی در شهرستان شهریار قرار داده و محل را ترک کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار اظهار کرد: هم اکنون این نوزاد در سلامت کامل به سر می‌برد و اقدامات لازم جهت معاینه وی در دست انجام است.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم جهت شناسایی فردی که این نوزاد را در مقابل مسجد رها کرده با بررسی دوربین‌های مداربسته محل در دست انجام است.

به گزارش خبرگزاری میزان، 12 مرداد سال جاری، دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت سه پرستار و یک نگهبان بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان در خصوص ربودن یک نوزاد خبر داد و گفت: این افراد که از پرسنل بیمارستان بودند در پی سهل انگاری بازداشت شدند.
 
بیشتر بخوانید:
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان