زمان پخش فینال برنامه «عصر جدید» مشخص شد

عوامل مسابقه بزرگ استعداد یابی «عصرجدید» با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان روابط عمومی صدا و سیما (۱۶۲) یک ساعت با بینندگان این برنامه تلفنی گفتگو کردند.

عوامل مسابقه بزرگ استعداد یابی "عصر جدید" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما که پخش آن از بهمن 97 آغاز شده و در آستانه پخش فینال و اعلام برنده نهایی قرار دارد، امروز، شنبه، با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی (162) از ساعت 14:30 حدود دو  ساعت بی واسطه با مخاطبانشان گفتگو کردند.

احسان علیخانی، تهیه کننده، کارگردان و مجری عصر جدید و امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه و ایمان قیاسی، مجری پشت صحنه این برنامه به همراه تعدادی دیگر از عوامل «عصرجدید» در ارتباط تلفنی امروز حضور داشتند.

فینال برنامه «عصر جدید» دوشنبه 28 مرداد همزمان با شب عید غدیر و با رقابت 5 شرکت کننده نهایی روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

فینال عصر جدید با تنوع چشمگیر اتفاق خواهد افتاد، تنوع موسیقی سنتی، سیرک، نقاشی با شن، شعبده ذهن خوانی و نمایش های رزمی را شامل می شود و این فینالیست ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا برنده 500میلیون تومان قهرمانی باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان