دادستان کل کشور:

رسانه ملی در پوشش دادگاه‌های مفاسد اقتصادی خوب کار کرده است/ امیدوارم موانع قانونی برای پخش دادگاه‌ها برداشته شود

رسانه ملی در پوشش دادگاه‌های مفاسد اقتصادی خوب کار کرده است/ امیدوارم موانع قانونی برای پخش دادگاه‌ها برداشته شود

منتظری ضمن تشکر از عملکرد موثر رسانه ملی در پوشش اخبار مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: پخش این دادگاه‌ها در کاهش جرائم موثر است و رسانه ملی در این مدت خوب و اثرگذار کار کرده است.


رسانه ملی در پوشش دادگاه‌های مفاسد اقتصادی خوب کار کرده است/ امیدوارم موانع قانونی برای پخش دادگاه‌ها برداشته شودبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور درباره پخش جلسات دادگاه‌ها از رسانه ملی گفت: شخصا معتقدم پخش جلسات دادگاه‌هایی که جنبه عمومی دارند، در کاهش جرائم موثر است و جنبه پیشگیری دارد.


بیشتر بخوانید؛ خط و نشان دادستان کل کشور برای خارج کنندگان غیرقانونی ارز از کشور/ مسئولان اقتصادی درباره گرانی‌ها پاسخگو باشند


دادستان کل کشور افزود: بر اساس قانون پرونده‌های در حال رسیدگی تا زمانی که حکم شان قطعی نشده است نمی‌تواند رسانه‌ای شود، اما در خصوص پرونده‌های مفاسد اقتصادی استجازه‌ای شد و این امکان فراهم شد که بتوانیم قبل از صدور حکم، مردم را در جریان روند دادگاه‌ها قرار دهیم.

منتظری اظهار کرد: رسیدگی به جرائمی که جنبه عمومی دارند، در اتاق‌های در بسته هیچ اثر اجتماعی نخواهد داشت.

دادستان کل کشور با بیان اینکه، رسانه ملی تا اینجا در پوشش دادگاه‌های مفاسد اقتصادی خوب کار کرده است، گفت: امیدوارم موانع قانونی برای پخش دادگاه‌ها نیز برداشته شود.

قدردانی دادستان کل کشور از عملکرد رسانه ملی در پوشش دادگاه‌های مفاسد اقتصادی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان