رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

امدادرسانی ۴۰ هزار نیروی داوطلب هلال احمر در سیل اخیر/ تعامل با خیریه‌ها باید سازنده و مداوم باشد

نصیری گفت: ۴۰ هزار نیروی داوطلب هلال احمر در سیل اخیر با لباس هلال احمر امدادرسانی کردند.

امدادرسانی 40 هزار نیروی داوطلب هلال احمر در سیل اخیر/ تعامل با خیریه‌ها باید سازنده و مداوم باشد

امدادرسانی 40 هزار نیروی داوطلب هلال احمر در سیل اخیر/ تعامل با خیریه‌ها باید سازنده و مداوم باشدبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در همایش ملی خیریه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد همکار با جمعیت هلال احمر که صبح امروز (یکشنبه بیست و هفتم مردادماه) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 415 شعبه و دفتر نمایندگی هلال احمر و خیریه در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و در حال حاضر سازمان داوطلبان 2 میلیون نفر عضو جوان و داوطلب دارد.

او افزود: جمعیت هلال احمر در برنامه 5 ساله خود برخی از تکالیف را مانند انجام پژوهش‌های بنیادین برای تعیین نیاز‌های جامعه و تعیین اولویت‌ها برای همکاری با سازمان‌های مردم نهاد، کمک بر ایجاد بستر‌های قانونی لازم برای گسترش سهم مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در خدمات اجتماعی و ... را بر عهده سازمان داوطلبان قرار داده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عقد تفاهم نامه منجر به همکاری می‌شود، گفت: خیریه‌هایی که علاقه‌مند به مشارکت با ما در سوانح هستند باید با رسانه‌ها و سازمان‌های مختلف همکاری کنند و در سیل اخیر با همکاری‌هایی که اتفاق افتاد، تعامل خوبی در این مورد انجام شد.

نصیری تصریح کرد: در سیل اخیر اثبات شد که در کنار داوطلبان حقیقی اگر به داوطلبان حقوقی نیز اهمیت دهیم در مواقع بحران و وقوع حوادث بسیار کمک خواهند کرد و این تعامل باید تداوم یابد.

در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: مجموعه‌ای که هم اکنون در اختیارشان هستیم، همه دارای یک وجه مشترک، خدمت به مردم هستند و وحدت اندیشه، فکر و عمل دارند. همه و همه یک هدف دارند و آن خدمت کردن به انسان که بهترین و برترین عمل است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با بیان اینکه ملت ایران شایسته خدمت هستند، گفت: باید تلاش کنیم تا جامعه‌ای سالم و بدون حاشیه و آسیب داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: کمک به سیل زدگانی که در سیل اخیر آسیب 100 درصدی دیده اند/ هیچ سلبریتی برای جمع آوری کمک ها‌ی مردمی حساب شخصی نداده است


او افزود: غرب اعتراف می‌کند که امروز خانواده‌ها پاشیده شده‌اند و بزرگترین آسیب سلامت جامعه همین فرو پاشیدن خانواده است.

نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به سیل اخیر گفت: سیل خانه را از بین می‌برد، اما طلاق و اعتیاد همه چیز را نابود می‌کند.

توضیحات هلال احمر درباره امدادرسانی نیروهای داوطلب در سیل اخیر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان