معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت:

۴۳ زائر بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل می‌شوند

فقیهی از انتقال ۴۳ زائر بیمار برای ادامه درمان از بیمارستان مرکز پزشکی و بیمارستان عربستان به بیمارستان‌های کشورمان خبر داد.

43 زائر بیمار برای ادامه درمان به ایران منتقل می‌شوند

انتقال 43 بیمار برای ادامه درمان به ایرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود رضا فقیهی با اشاره به اینکه زائران بیمار از فرودگاه جده به ایران منتقل شدند، افزود: این زائران با نظر کمسیون اعزام مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و با هماهنگی ستاد حج و زیارت مکه مکرمه برنامه ریزی انتقال این بیماران روز جمعه 25 مرداد تعیین شد.

وی افزود: این زائران به دلایل بیماری‌های مختلف و نا توانایی جسمانی بانظر کمسیون اعزام به همراه 6 پزشک و پرستار از فرودگاه جده با هواپیمایی جمهوری اسلامی به ایران اعزام شدند.


بیشتر بخوانید؛ بازگشت بیش از 2 هزار زائر به کشور/ عربستان با افزایش تعداد هواپیما‌های ایرانی موافقت نکرد


فقیهی اظهارکرد: هر چند تعداد مراجعات زائران به مراکز درمانی بعد از ایام تشریق تاحدودی افزایش یافته است، اما مراجعین عمدتا به علت سرماخوردگی و گرفتگی عضلات و ... خواستار دریافت خدمات درمانی هستند.

معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: کادر پزشکی اعزامی به سرزمین وحی تا پایان عملیات حج آماده ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران است

فقیهی گفت: از آغاز عملیات حج تاکنون، 13 زائر درمدینه منوره و مکه مکرمه جان باختند، که بیشترشان مشکلات بیماری‌های قلبی و ریوی داشته اند.

فوت 13 زائر در مکه و مدینه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان