ازدواج نوید محمد زاده با بازیگر معروف! +عکس

رکنا: نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 در مهران ایلام، است. کرد ایلامی، بعد از گرفتن دیپلم به دلیل علاقه اش در سال 82 به کلاس های بازیگری هنر کرج رفت و زیر نظر استادانی مانند محمد یعقوبی و مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری را گذراند.

از فوتبال تا بازیگری

«من فوتبال بازی می کردم و عاشق فوتبال بودم؛ حتی قرار شده بود بروم تیم نوجوانان سایپا... . دوم دبیرستان بودم فیلم سوته دلان علی حاتمی را با بازی فوق العاده بهروز وثوقی و همان شب فیلم قیصر را دیدم و روز بعد رفتم ویدیو کلوپ و فیلم صورت زخمی پاچینو را گرفتم؛ دیگر واقعا دچار جنون شده بودم...»

«مثل قیصر زندگی می کردم. آن موقع تمام سر و شکلم شده بود بهروز وثوقی خلاصه این طوری علاقه مند به بازیگری شدم.»

شروع فعالیت هنری

بازیگری را از کار های دانشجویی آغاز کرد. شروع حرفه ای اش سال 87 در فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بود و سپس اواخر سال 88 هم در فیلم آندو نقش اول را بازی کرد که البته هیچ گاه مجوز نگرفت.

شروع تئاتر

اولین اجرای عمومی ام نمایش پسران آفتاب بود که در کرج اجرا کردیم؛ برای آن کار سال 87 جایزه دوم بازیگری بخش بین الملل جشنواره دانشجویی را گرفتم. سال 88 «ماه در مرداب» محمد کوروش نیا را در تالار محراب داشتم و می توانم بگویم شروع جدی ام سال 89 بود با «فاصله تاریک ستاره ها».

شهرت

حضورش در فیلم ناهید سال 93 به کارگردانی آیدا کیخانی که در خارج از کشور جوایز متعددی را گرفت برایش ارمغان شناخته شدن را داشت، سپس حضور در عصبانی نیستم که فیلم توقیف شده بود اعتبارش رو بیشتر کرد. فروش بالای فیلم های لانتوری، ابد و یک روز و خشم و هیاهو او را شناخته تر کرد.

پوشش های جنجالی

نوید محمدزاده لباس های متفاوتی را به تن دارد، یکی از متفاوت ترین آن ها حضور با شلوار کوتاه در جشنواره کن بود که با واکنش منفی مردم در شبکه اجتماعی مواجه شد.

سیمرغ های نوید

وی یکی از پرافتخارترین بازیگران سینمای ایران محسوب می‌ شود. 2 بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌ است. همچنین برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق های جشنواره ونیز شد.

حمله سنگین حمید گودرزی

حمید گودرزى در برنامه دورهمى مهران مدیری گفت : در گذشته فیلم‌ ها مردم را شاد می کرد، اما این روز‌ها فیلم‌ های غیر واقعی و سیاه نمایی و خیانت را می بینیم و سینما زن‌ ها و مرد‌ها را نسبت به هم بدبین می کند.

با یک زیر پیراهنی در هشت فیلم بازی میکنند، بسیاری از این بازیگران چرک هستند و نمیشود به آن‌ها نگاه کرد، آن‌ها پلشت هستند ! چون دو تا داد بیشتر مى زنه و رگ گردنش بیشتر مى زنه بیرون، با زیرپوش و رگ بیرون زده‌ ی گردن سیمرغ بلورین می گیرند. چند روز بعد از این اتفاق یغما گلرویی ترانه سرای شناخته شده کشورمان در پستی شدیدا از گودرزی بابت حرف هایش انتقاد کرد.

جسارت در پوشش

سلیقه شخصی او در انتخاب لباس به‌ هیچ‌ وجه سنتی نیست و همیشه شاهد هنجارشکنی در پوشش او هستیم. مهم‌ترین ویژگی استایل محمدزاده همین هنجار شکنی است؛ اغلب پوشش‌ های روزانه او اسپرت و معمولا با رنگ‌های تند همراه است. با توجه به انتخاب لباس‌ های او متوجه علاقه شخصی‌ اش به طیف رنگ‌ های گرم مثل زرشکی و کفش‌ های اسپرت قرمز می‌ شویم.

زبان بدن

نوع نشستن و ایستادن بازیگرها به نوعی کارت شناسایی‌ آن ها محسوب می‌ شود؛ چرا که موقعیت اجتماعی ویژه‌ای دارند و مسلما زیر ذره‌بین مخاطب‌ ها و رسانه‌ ها هستند. محمدزاده هم دنبال متفاوت دیده شدن است، او بسیار پرانرژی ظاهر می‌ شود و حرکات بدنی فراوانی هم دارد.

فیلم های موفق

هفت فیلم موفق نوید محمدزاده : عصبانی نیستم 1392 – ناهید 1393 – ابد و یک روز 1394 – خفگی 1395 – خشم و هیاهو 1394 – بدون تاریخ بدون امضا 1395 – لانتوری 1394

ازدواج

نوید محمدزاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. در این میان شایعه شده بود نوید محمدزاده با یکی از بازیگران معروف ازدواج کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان