طرح بی ام و برای تحت فشار قرار دادن مرسدس بنز

رقابت بین دو برند مطرح آلمانی، یعنی بی ام و و مرسدس بنز، سابقه‌ای طولانی دارد و با توجه به اشباع شدن بازار اروپا و آمریکای شمالی، هر دو خودروساز به دنبال فتح بازارهای جدید برای افزایش سودآوری خود هستند

رقابت بین دو برند مطرح آلمانی، یعنی بی ام و و مرسدس بنز، سابقه‌ای طولانی دارد و با توجه به اشباع شدن بازار اروپا و آمریکای شمالی، هر دو خودروساز به دنبال فتح بازارهای جدید برای افزایش سودآوری خود هستند. به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، بی ام و یک طرح فشاری را برای در مضیقه قرار دادن مرسدس بنز تهیه کرده، که مطابق آن، هزینه‌های ساخت خودروهای جدید کاهش می‌یابند، در حالی‌که تنوع محصولات افزایش می‌یابد.
براساس این طرح تهاجمی، که توسط مدیر ارشد اجرایی در آستانه جدایی، هارالد کروگر تدوین شده، بی ام و در سه ماهه دوم سال جاری، موفق به کاستن از هزینه‌های تولید بی ام و سری 3 شده و همچنین مخارج مربوط به راه اندازی خط تولید جدید این شرکت در مکزیک، کاهش یافته است. به گفته کروگر، آنها توانسته‌اند در نیمه اول سال 2019 میلادی، تفاوت بین دو برند مرسدس بنز و بی ام و را در بازار جهانی کاهش دهند و از نظر ارزش برند، در ماه ژوئن، از مرسدس بنز پیشی بگیرند.
افزایش فاصله میان فروش مرسدس بنز و بی ام و، به همراه حاشیه‌های همراه آن، موجب شده بود که سیل عظیمی از انتقادات روانه مدیریت این خودروساز مونیخی شود. به همین علت، بی ام و با در پیش گرفتن یک راهبرد تهاجمی که توسط کروگر تدوین شده بود، توانست شکاف پیش آمده بین خود و مرسدس بنز را در این سالها کاهش دهد. بی ام و وعده داده که با ادامه دادن این مسیر، سال آینده به خودروساز شماره یک آلمانی تبدیل شود. همکاری‌های گسترده بی ام و با دیگر خودروسازان، نظیر همکاری با دایملر در بحث خودروهای خودران، توسعه خودروهای برقی در همکاری با جگوار لندروور و مشارکت با تاتا موتورز هند، بر سودآوری بی ام و در سال‌های آتی خواهند افزود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان