حمیداوی: با احترام به سرخابی‌ها، به دنبال قهرمانی هستیم

مالک باشگاه شهرخودرو مشهد گفت: با احترام به همه فوتبال ایران، به ویژه سرخابی‌های پایتخت، ما با اتکا به غیرت بازیکنان، دانش یحیی گل‌محمدی و حمایت مسئولان برای قهرمانی وارد کارزار رقابت‌ها می‌شویم.

حمیداوی: با احترام به سرخابی‌ها، به دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش ایسنا، فرهاد حمیداوی مالک تیم شهرخودرو در مراسم رونمایی از لباس شهر خودرو اظهار کرد: موفقیت ما 5 علت دارد. عنایت حَضرت حق و امام مهربانی‌ها، دوم حضور کادرفنی جوان و بادانش و بی‌ادعا، که در راس آنها یحیی گل‌محمدی قرار دارد. جا دارد که به حضور فنایی، مطهری، دکتر رحیم‌پور، صداقت و .. اشاره کنم و از این عزیزان نیز تشکر کنم.

وی افزود: همچنین باید از وطنخواه و سرآسیایی نیز تشکر کنم که برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

حمیداوی تصریح کرد: به جرات باید بگویم که امروز یحیی ‌گل‌محمدی، بادانش‌ترین مربی فوتبال ایران است. با فوتبال بیگانه نبودم، اما در نیم‌فصل دوم خیلی چیزها از یحیی گل محمدی یاد گرفتم.

وی افزود: فکر می‌کنم حمیداوی و شهرخودرو هیچ کاری برای موفقیت این تیم نکرده اند. سومین علت اما به نظرم غیرت بازیکنان بامعرفت و باتعصب این تیم بوده‌است. تک‌تک این بازیکنان شریف و دوست‌داشتنی، فوق ستاره هستند.

وی افزود: با اضافه شدن چند بازیکن طراز اول فوتبال ایران، به اتفاقات بهتری نسبت به سال قبل می‌رسیم.

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: دلیل چهارم، هوادارانی بودند که مرد و مردانه کنار ما ایستادند و تنهایمان نگذاشتند. دلیل پنجم اما مسئولانی ست که همواره کنار ما ایستادند. رسولیان، معاون استاندار از روز نخست، برای موفقیت تیم شهرخودرو شانه به شانه من آمد و همه کار کرد.

وی تاکید کرد: تنها خواهشم از همه عزیزان، هر کسی که در این استان هست و خراسانی است، این است که با توجه به اینکه شهرخودرو این فصل باید در جبهه‌های متفاوتی از لیگ قهرمانان آسیا تا لیگ برتر کنارمان باشید تا با قدرت کامل در مسابقات حاضر شویم‌.

وی افزود: با احترام به سرخابی‌های پایتخت، دست به دست هم می‌دهیم و با اتحاد، با اتکا به دانش یحیی، زحمات مسئولان و حمایت‌ هواداران برای قهرمانی وارد کارزار می‌شویم‌.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان