وضعیت مبهم تیم‌های ملی فوتسال امید و بانوان

دود فعل و انفعالات اخیر کمیته فنی و توسعه فوتسال بیش از هر چیز به چشم دو تیم ملی فوتسال امید و بانوان ایران رفته است.

وضعیت مبهم تیم‌های ملی فوتسال امید و بانوان

به گزارش ایسنا، با استعفای محمد حسن انصاری‌فرد و وحید شمسایی از کمیته فنی و توسعه فوتسال عملا این کمیته متلاشی شد و تا زمان تعیین رئیس جدید نباید منتظر تشکیل جلسه و تصمیم‌گیری درباره تیم‌های فوتسال بود. از سوی دیگر برخی تصمیمات کمیته قبلی ناتمام مانده بود که تا زمان تشکیل کمیته فنی و توسعه وضعیت این تصمیمات نیز معلق خواهد ماند.

یکی از این‌ تصمیم‌ها، تعیین تکلیف تیم ملی فوتسال امید ایران بود که پس از ناکامی در مسابقات زیر 20 سال آسیا و برگزاری چند جلسه با حمید شانیزی سرمربی این تیم، در آستانه روشن شدن وضعیت کادرفنی برای مسابقات پیش رو بود. از علی صانعی به عنوان گزینه اصلی جانشینی حمید شاندیزی یاد می‌شد اما در نهایت با وضعیت کنونی کمیته فنی و توسعه تصمیم‌گیری در مورد این تیم هم متوقف شده است.

تیم ملی فوتسال بانوان نیز شرایط چندان مساعدی ندارد و در شرایطی که تمرینات تیم با مدیریت فنی علی رعدی و حضور زیور بابایی به عنوان مربی زن مدت‌هاست استارت خورده، هنوز وضعیت سرمربی این تیم مشخص نیست. پیش از رفتن رئیس کمیته فنی چیزی تا انتخاب سرمربی این تیم باقی نمانده بود که این تصمیم گیری نیز نیمه تمام باقی ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان