امیر خانزادی: دشمنان دیگر توان تحت فشار قراردادن ایران را ندارند

باشگاه خبرنگاران جوان: امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در حرم امام رضا (ع)، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر گفت: بسیار خوشحالم که در جمع منتخبانی از خانواده‌های قرآنی هستم که همواره با قران کریم مانوس هستند و این یک افتخار بزرگی است.

وی با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص واقعه عظیم غدیر تصریح کرد: بی‌شک توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و قرآن در سایه ولایت می‌تواند سرمنزل هستی و قله سعادت همه مسلمان باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش دلیل گمراهی، ظلمات و حرکت نادرست در مسیر زندگی را بی‌توجهی به ولایت دانست و با اشاره به حدیث ثقلین گفت: اگر ما نتواینم در مسیر زندگی خود از دو امانت گران‌بهایی که پیامبر (ص) برای امت خود بر جا گذاشتند، جهت رسیدن به معیار‌های اصلی اسلامی بهره ببریم، قطعا به مشکل برخواهیم خورد.

بیشتر بخوانید: دشمن از محلی که قادر به رویت ما نیست، منتظر غافل‌گیری باشد

امیر دریادار خانزادی، اقتدار نیرو‌های مسلح به خصوص نیروی دریایی ارتش و سپاه را در مرز‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کم نظیر خواند و افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی با دارا بودن آخرین و به روزترین امکانات، همواره در مقابل جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود می‌آورند، زیرا سلاح قرآن و ولایت، دژمستحکم دربرابر فتنه‌ها و مکر دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمن می‌داند که نمی‌تواند کشورمان را با تحریم‌های ظالمانه و دیگر حربه‌ها تحت فشار قرار دهد، چرا که ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، با تمدن سازی و اجرای درست سبک زندگی اسلامی، با وحدت کلمه و تکیه بر همین نوجوانان وجوانان قرآنی و ولایی، ایران اسلامی را بیش از پیش بیمه خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان