شرکت TCL سال ۲۰۲۰ به جمع سازندگان گوشی تاشو اضافه خواهد شد

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی به نام «ایوان بِلَس» (Evan Blass) در توییتی جدید مدعی شده شرکت TCL سال ۲۰۲۰ به جمع سازندگان گوشی تاشو اضافه خواهد شد. این افشاگر در ادامه گزارش خود از برنامه های این شرکت چینی برای عرضه چندین تلفن هوشمند در سال آینده میلادی خبر داده است.

شرکت TCL سال 2020 به جمع سازندگان گوشی تاشو اضافه خواهد شد

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی به نام «ایوان بِلَس» (Evan Blass) در توییتی جدید مدعی شده شرکت TCL سال 2020 به جمع سازندگان گوشی تاشو اضافه خواهد شد. این افشاگر در ادامه گزارش خود از برنامه های این شرکت چینی برای عرضه چندین تلفن هوشمند در سال آینده میلادی خبر داده است.

شرکت TCL که از خانواده موبایل تاشوی خود قبلا رونمایی کرده بود، قرار است در سه ماهه سوم سال 2020 گوشی تاشوی خود به نام فلکس تب (Flextab) را به بازار عرضه کند. اطلاعات چندانی از این گوشی منتشر نشده اما گفته می شود قابلیت تبدیل شدن به تبلت را داشته و سازنده ایده های مختلفی برای آن در سر دارد.

به گفته افشاگر مذکور، کمپانی TCL از گوشی جدید خود به نام T1 در ماه آینده میلادی در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد کرد. این محصول یک میانرده است و با نمایشگر 6.53 اینچی +full HD همراه با بریدگی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، چیپست اسنپدراگون 675 و حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی T1 از دوربین سه گانه برخوردار بوده و شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی احتمالا عمق سنج خواهد بود. شایعه شده در در کنار پیکربندی دوربین دو سنسور تعبیه شده؛ یک سنسور وظیفه تصحیح نور در عکاسی شبانه را بر دوش دارد و حسگر بعدی با میدان دید 123 درجه ای مخصوص عکسبرداری فوق عریض است.

شایعه شده گوشی T1 دارای حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و درگاه USB-C است و باتری آن ظرفیتی معادل 3820 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع دارد. کمپانی TCL میانرده خود را با سیستم عامل اندروید 9 (پای) به بازار خواهد فرستاد. همچنین امکان به روز رسانی به اندروید Q نیز وجود دارد.

شرکت TCL قصد دارد T1 پرو را نیز اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه کند. شایعه شده مدل پروی این گوشی از نمایشگر Edge AMOLED و دوربین چهارگانه بهره مند است. مدل T1 5G با دوربین دوگانه و T1 پرو 5G با نمایشگر امولد و دوربین چهارگانه نیز در سه ماهه دوم سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

هنوز مشخص نشده محصولات ذکر شده در کدام کشورها به بازار عرضه خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان