رونمایی اچ پی از هدست گیمینگ جدید با قابلیت خنک کنندگی و کاهش نویز محیطی

اچ پی در خلال نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ از جدیدترین محصولات خود برای گیمرها رونمایی کرد. یکی از جالب ترین محصولات هدست گیمینگ اچ پی به نام Omen Mindframe Prime بود.

رونمایی اچ پی از هدست گیمینگ جدید با قابلیت خنک کنندگی و کاهش نویز محیطی

اچ پی در خلال نمایشگاه گیمزکام 2019 از جدیدترین محصولات خود برای گیمرها رونمایی کرد. یکی از جالب ترین محصولات هدست گیمینگ اچ پی به نام Omen Mindframe Prime بود.

این هدست با توجه به ویژگی هایی که سازنده در آن تعبیه کرده، انجام دادن مسابقات را برای گیمر راحت تر می کند.

هدست گیمینگ اچ پی

گوشی های هدست Omen Mindframe Prime بزرگتر طراحی شده اند و از قابلیت خنک کنندگی فعال برخوردارند. به لطف این فناوری که سازنده آن را «Frostcap» نامیده، پخش کننده های گرافیتی گرما را از محفظه گوشی ها دور کرده و مانع از عرق کردن گوش های گیمر هنگام استفاده طولانی مدت می شوند.

هدست مذکور از صدای فراگیر 7.1 کاناله برخوردار است و گیمر بواسطه آن می تواند کوچکترین صداهای محیط را شنیده و منبع آنها را پیدا کند. میکروفن این هدست از فناوری کاهش نویز محیطی به نام «Xear» برخوردار است. به کمک دو میکروفن مجزای این فناوری اصوات محیطی تا 40 دسی‌بل جذب شده و صدای گیمر واضح تر به گوش هم تیمی ها می رسد.

هدست گیمینگ Omen Mindframe Prime ژانویه 2020 (دی ماه) به قیمت 200 دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

اچ پی در گیمزکام 2019 از مانیتور گیمینگ Omen X 27 نیز رونمایی کرد. از خصوصیات این نمایشگر می توان به سازگاری آن با AMD Radeon FreeSync 2، زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای، رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی و پشتیبانی از HDR اشاره کرد. مهم ترین ویژگی این مانیتور نمایش تصاویر با نرخ رفرش 240 هرتز است. این مانیتور نیز دی ماه به قیمت 650 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اچ پی به فکر گیمرهای نیمه حرفه ای هم بود و از چندین دسکتاپ و لپ تاپ گیمینگ میانرده هم رونمایی کرد. اولین محصول Pavilion Gaming Desktop نام دارد. می توان این کامپیوتر را با نسل نهم پردازنده های هشت هسته ای i7 اینتل و یا نسل سوم پردازنده های هشت هسته ای رایزن، کارت گرافیک GeForce RTX 2070 و RTX 2060 Super GPU و تا 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 سفارش داد. تمامی قطعات این کامپیوتر قابلیت ارتقاء بوده و ماه اوت به قیمت 700 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

لپ تاپ Pavilion Gaming 15 اولین لپ تاپ گیمینگ اچ پی با پردازنده AMD بوده و از Ryzen 7 این شرکت بهره می برد. اچ پی در زمینه گرافیک به سراغ انویدیا رفته و از کارت گرافیک GeForce GTX 1660Ti Max-Q در این محصول استفاده کرده است. نمایشگر این لپ تاپ نرخ رفرش 144 هرتزی داشته و با شروع قیمت 800 دلار در دی ماه در آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان