کلکسیون فضایی آیفون ۱۱ معرفی شد [تماشا کنید]

هنوز آیفون ۱۱ به بازار نیامده ولی یک شرکت روسی مجموعه ای خاص با یک مدل بسیار خاص تر از این گوشی معرفی کرده است.

کلکسیون فضایی آیفون 11 معرفی شد [تماشا کنید]

هنوز آیفون 11 به بازار نیامده ولی یک شرکت روسی مجموعه ای خاص با یک مدل بسیار خاص تر از این گوشی معرفی کرده است.

شرکت روسی «کاویار» (Caviar) متخصص تبدیل گوشی های معمولی به محصولاتی ویژه و البته گرانقیمت است. این شرکت در آخرین پروژه خود پیشدستی کرده و پیش از رونمایی از آیفون 11 مجموعه ای بسیار نفیس از آن را معرفی کرده. این کمپانی قبلاً از یک آیفون XS خاص به قیمت 8 هزار رونمایی کرده بود.

«فضایی» اولین کلمه‌ایست که با دیدن طرح های شرکت کاویار از آیفون 11 به ذهن خطور می کند. طراحان این کمپانی 4 مدل آیفون 11 با طرح های عجیب و غریب طراحی کرده اند؛ اما فقط یکی از آنها بسیار خاص است؛ چون خصوصیاتی فرازمینی دارد. همچنین فقط یک عدد از آن ساخته خواهد شد و قیمتی 50 هزار دلاری خواهد داشت. ویدیوی کمپانی از این مجموعه نفیس را حتما ببینید:

مدل مذکور «Universe Diamond» نام گرفته و در آن سنگ های قیمتی متعددی مثل الماس، یاقوت، الماس کنیاک و یک توربیلون مکانیکی مانند ساعت های گرانقیمت به کار رفته. تا اینجا خصوصیات این مدل چندان خاص به نظر نمی رسند ولی این تمام ماجرا نیست؛ چون سازنده می خواهد در این گوشی قسمتی از یک فضاپیما، قطعه ای از شهاب سنگ و حتی ذرات ماه را به کار ببرد.

البته سازنده برای افرادی که نمی خواهند این قدر پول بپردازند ولی یک آیفون 11 خاص می خواهند گزینه های دیگری در نظر گرفته. مدل «Explorer» با پنل پشتی تیتانیومی و سنگ تراشیده شده و به قیمت 7700 دلار یکی از این گزینه هاست. طراحی این مدل بیننده را به یاد سفینه های فضایی می اندازد.

طرح «Singularity» با الهام گیری از سیاه چاله ها ساخته شده و کاربر با نگاه به پنل پشتی به یاد این اجسام ترسناک خواهد افتاد. در این مدل نیز قطعات شهاب سنگ به کار رفته و 6800 دلار قیمت گذاری شده است.

مدل «Soyuz» را می توان طرح میانرده نامگذاری کرد. این مدل با در نظر گرفتن فضانوردان روسی و شوروی سابق ساخته شده و در آن از قطعات فضاپیمای Soyuz-MS-01 استفاده شده است. این مدل نیز با برچسب قیمت 5590 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان