ساخت بیش از ۵۰۰هزار واحد مسکونی در کشور

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا تابش صبح امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، گفت: در حوادث بارندگی اخیر این استان آسیب‌هایی دید و به دلیل رانش‌های ایجاد شده این بیم می‌رود که برای روستاها خطرآفرین باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: مطالعات 25 روستای در معرض خطر در چهارمحال و بختیاری انجام گرفته که یا باید تثبیت یا جابه‌جا شوند.

وی با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری نیز همچون سایر استان‌های کشور در ساخت مسکن روستایی پیشگام هستیم، ادامه داد: چیزی حدود 17 هزار میلیارد تومان در ساخت مسکن روستایی از تسهیلات استفاده شده است.

تابش با بیان اینکه یک میلیون و 700 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور ساخته شده است، عنوان کرد: در چند سال گذشته از عمر دولت بیش از 500 هزار واحد مسکونی با 5 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات در کشور ساخته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: در اجرای طرح‌های هادی در روستاهای کشور قدم‌های بزرگی برداشته شده است.

در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری که با حضور  رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و اعضای ستاد برگزار شد تفاهم‌نامه ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای روستاییان نیازمند در استان مبادله شد.

بر طبق این تفاهم‌نامه 2 هزار واحد مسکن محرومان برای روستاییان در چهارمحال و بختیاری ساخته می‌شود که منابع آن را بخشی سازمان برنامه و بودجه، بخشی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخشی به‌صورت آورده روستاییان در قالب تسهیلات ارزان‌قیمت تامین می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر