در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

گلایه رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از نبود ظرفیت بازپروری برای معتادان متجاهر زن

سرهنگ بخشنده بر ضرورت ساماندهی زنان معتاد متجاهر در تهران تأکید کرد.

گلایه رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از نبود ظرفیت بازپروری برای معتادان متجاهر زن

///// پس از تایید آقای عابد منتشر شود/////گلایه رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از نبود ظرفیت بازپروری برای معتادان متجاهر زنسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به برآورد و بررسی تحقیقات، مشخص شده که در تهران 1500 زن معتاد متجاهر وجود دارد و در خیابان‌ها، پارک‌ها و نقاط آلوده در حال زندگی هستند.

او گفت: بسیاری از این معتادان متجاهر زن دارای بیماری‌هایی از قبیل هپاتیت، ایدز، معلولیت ذهنی و حرکتی بوده و برخی‌ها نیز باردار هستند.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه برای ساماندهی این افراد اقدامی صورت نگرفته است، بیان کرد: ظرفیتی برای نگهداری از معتادان متجاهر زن ایجاد نشده است و سازمان‌ها درباره این موضوع همکاری نمی‌کنند و شرایط در حوزه معتادان متجاهر زن اصلا مناسب نیست.


بیشتر بخوانید: صفر تا صد جمع آوری، بازپروری و توانمندسازی معتادان متجاهر به یک نهاد واگذار شود


او افزود: وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی، ستاد مبارزه با موادمخدر، استانداری، شهرداری و غیره باید با همکاری یکدیگر ظرفیت مناسبی را برای ساماندهی آنان ایجاد کنند تا این افراد پس از جمع آوری به مراکز بازپروری منتقل شوند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب تصریح کرد: با ایجاد ظرفیت برای معتادان متجاهر زن، می‌توان اقدامات مناسبی را برای بازپروری، درمان و نگهداری، اشتغالزایی و ساماندهی آن‌ها انجام داد، چرا که خیابان گردی این افراد باعث ایجاد مفسده در جامعه می‌شود.

وجود 1500 زن معتاد متجاهر در پایتخت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان