وزارت کشور صدور مجوز مجمع ملی خیرین ازدواج را تسهیل می‌کند

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: وزارت کشور نه تنها مشکلی با صدور مجوز مجمع ملی خیرین ازدواج ندارد بلکه به دنبال تسهیل آن نیز است.

وزارت کشور صدور مجوز مجمع ملی خیرین ازدواج را تسهیل می‌کند

کمال اکبری در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: مجمع خیرین ازدواج به دو دسته استانی و ملی تقسیم می‌شود.مجوز مجمع استانی خیرین ازدواج در حدود 14 استان صادر شده است و برای حدود سه استان نیز این مجوز در حال صدور است و استان‌های دیگر نیز هنوز اعلام نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در خصوص مجوز شبکه ملی مجامع خیرین ازدواج نیز می‌توان گفت با مجوز آنها موافقت‌های اصولی انجام شده و در حال تکمیل پرونده است تا نهایی شود.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه از نظر وزارت کشور مشکلی در صدور مجوز شبکه ملی مجامع خیرین ازدواج وجود ندارد وباید اعضای این مجمع خودشان پای کار بیایند،گفت: شبکه خیرین ازدواج متشکل از مجامع خیرین ازدواج و سازمان‌های مردم نهاد حوزه ازدواج است. اعضای این شبکه باید بین خودشان انتخابات برگزار کنند تا هیات مدیره و ...مشخص شوند و پس از آن می‌توان در این راستا اقدام کرد.

اکبری در پایان اظهارکرد: وزارت کشور نیز  پیگیر انجام کار آن‌ها و تسهیل این موضوع است. به عبارت دیگر برخی موضوعات مردمی است و قرار نیست دولتی شود به همین سبب آن‌ها باید خودشان این انتخابات را برگزار کنند و ما صرفا زمینه‌ساز و تسهیلگر این امر هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان