کلیه محدودیت‌های سوختگیری با کارت سوخت

 

خبرگزاری میزان: استفاده از کارت سوخت مجددا پس از چند ساله وقفه از 22 مردادماه به پمپ بنزین‌ها کشور بازگشت و سوخت گیری خودرو منوط به استفاده از آن شد.

در ابتدای آغاز این طرح، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای سهولت در کار آن دسته از صاحبان خودرو و موتورسیکلتی که به دلایل مختلف از جمله مفقودی یا عدم صدور نوکارت، کارت سوخت در اختیار نداشتند تمهیداتی برای رفع مشکل آن‌ها در نظر گرفت.

بر این اساس مقرر شد، صاحبان خودرو و موتورسیکلت‌های ذکر شده تا زمان دریافت کارت سوخت خود، قادر به استفاده از کارت سوخت جایگاه داران باشند تا به مشکلی از بابت سوختیگیری مواجه نشوند.

طبق تمهیدات انجام شده با استفاده از کارت سوخت جایگاه داران بدون هیچ محدودیتی صاحبان خودرو‌ها و موتورسیکلت قادر به انجام سوختگیری بودند.

اما با گذشت 10 روز از آغاز طرح، استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌دارها، از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با محدودیت همراه شد.

بر این اساس شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی به اطلاع می‌رساند از تاریخ روز جاری 98.6.1 میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه در هر بار سوختگیری از 60 لیتر به 30 لیتر کاهش یافته است.

بدینوسیله به هموطنان عزیز تاکید می‌شود جهت سهولت در سوختگیری از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

گفتنی است، میزان لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی همان 60 لیتر است و چنانچه به هر دلیلی مراجعان، کارت سوخت به همراه نداشته باشند در کلیه جایگاه‌ها کارت آزاد موجود است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان