سلبریتی‌هایِ آمبولانس‌سوار دستگیر می‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طی روزهای گذشته کنترل وسایل نقلیه‌ در حال عبور از خطوط ویژه اتوبوس در پایتخت، حتی آمبولانس‌ها تشدید شده است و در صورت مشاهده مواردی مثل استفاده سلبریتی‌ها از این وسایل نقلیه، متخلفان دستگیر و خودرو متوقف می‌شود.

سردار حسین رحیمی افزود: خبری در فضای مجازی مبنی بر استفاده برخی سلبریتی‌ها (افراد مشهور) برای تردد در خطوط ویژه با استفاده از آمبولانس‌های اجاره‌ای منتشر شد که انتقادات زیادی را در پی داشت.

وی ادامه داد:‌ پس از این ماجرا تمامی عبور و مرورهایی که در خطوط ویژه صورت می‌گیرد توسط پلیس رصد می‌شوند و هیچ وسیله نقلیه‌ای بدون مجوز حق عبور از این خطوط را ندارد.

رحیمی اظهارداشت:‌ خط ویژه برای عبور اتوبوس های تندرو است و وسایل نقلیه دیگر ارگان‌ها با داشتن مجوزهای لازم از این خطوط برای تردد استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هرکس از هر ارگانی که قصد تردد از خطوط ویژه را داشته باشد توسط همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی رصد می‌شود اظهارداشت: چند روزی است که به پلیس راهور ابلاغ شده است حتی آمبولانس را هم به طور کامل بررسی کنند.

وی گفت: اگر ماموران ما با چنین مواردی (آمبولانس‌های اجاره‌ای)‌ مواجه شوند با شرکت مربوطه برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت و همچنین شخص اجاره کننده دستگیر و آمبولانس نیز توقیف و جریمه می‌شود.

رحیمی تاکید کرد:‌ از چند روز گذشته تمامی آمبولانس‌ها برای تردد از خط ویژه باید دارای مجوز باشند و این مجوزها با هماهنگی بین پلیس و اورژانس صادر می‌شود.

طی چندروز اخیر انتشار خبرهای مربوط به استفاده برخی شخصیت‌ها از آمبولانس های خصوصی از جمله هنرمندان و سلبریتی‌ها یا معلمان دروس خصوصی کنکور در خطوط ویژه برای آنکه زودتر به مقصد برسند، بازتاب های زیادی در جامعه ایجاد کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان