خاص ترین مدل های شال و روسری

انتخاب یک شال یا روسری خاص می‌تواند استایل شما را تا حد زیادی خاص و جذاب کند. در ادامه این مقاله چند شال و روسری خاص برایتان گلچین کرده‌ایم.

خاص ترین مدل های شال و روسری

شال و روسری یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های روزمره خانم هاست. هر موقعیت و مکانی، شال و روسری خاص خود را دارد و این آیتم باید با مانتو، کیف، کفش و به صورت کلی با استایل شما هماهنگی داشته باشد. انتخاب یک شال یا روسری خاص میتواند استایل شما را تا حد زیادی خاص و جذاب کند. در ادامه این مقاله چند شال و روسری خاص برایتان گلچین کرده‌ایم. نکته خوب قضیه اینجاست که هر مدلی که دوست داشتید را میتوانید در نهایت خریداری کنید.

شال طرح 50 تومانی

چند طرح خاص شال و روسری


این شال جزء خاص‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های شال است. آیتمی است که مطمئنا آن را سر کس دیگری نخواهید دید. ترکیب سبز و طوسی در این شال باعث شده تا بتوانید آن را به غیر از مانتوی مشکی و سفید، با مانتوی سبز یا طوسی نیز ست کنید.

شال طرح برگ انجیری

چند طرح خاص شال و روسری

اگر کمی طرفدار مد باشید، متوجه خواهید شد که مدتی است این برگ‌های پهن یا برگ انجیری، دنیای مد را تسخیر کردهاند. علاوه بر دنیای مد، این برگ‌ها در دکوراسیون داخلی نیز به اندازه زیادی مورد توجه قرار گرفتند. اگر شما هم قصد خرید این شال مد روز را دارید، میتوانیم این مژده را به شما دهیم که اکنون میتوانید با بهترین قیمت ممکن، آن را خریداری کنید. همچنین این شال، چند رنگ زمینه مختلف دارد که از این رو برای سلیقه‌ها و استایل‌های مختلف، مناسب خواهد بود.

شال مدل گل سرخی

چند طرح خاص شال و روسری

این طرح ناز و زیبا، برای هر سن و سالی مناسب خواهد بود. زمینه سفید و گل‌های صورتی این شال، باعث به وجود آمدن یک ترکیب ملیح و در عین حال زیبا شده است. این شال گل سرخی را میتوانید با مانتو صورتی و قرمز ترکیب کنید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که این شال بهتر است با مانتو‌های ساده و خلوت ست شود.

شال طرحدار سرم‌های خاص

چند طرح خاص شال و روسری

این شال با زمینه سرم‌های و طرح‌های سفید و صورتی خود، توانسته نسبت به بسیاری از مدل‌های شال و روسری متمایز باشد. طرح روی این شال در بعضی قسمت‌ها شلوغ و در یعضی قسمت‌ها خلوتتر است و از این رو توانسته تعادل را برقرار کند. این شال با مانتو طوسی، صورتی و سفید بسیار جذاب خواهد شد.

روسری زرد با نوشته فارسی

چند طرح خاص شال و روسری

یکی از خاص‌ترین طرح‌هایی که برای لباس و شال و روسری میتوان در نظر داشت، نوشته‌های فارسی است. نوشته‌های فارسی مدت هاست که در میان لباس‌های خاص و هنری به چشم میخورند و طرفداران بسیار زیادی دارند. علاوه بر طرح جذاب این روسری، ترکیب رنگ زیبای آن نیز از دیگر نکات قابل توجه در مورد آن است. این روسری با رنگ‌های مختلف مانتو قابل ترکیب خواهد بود؛ اما مناسب‌ترین گزینه، ست کردن آن با مانتوی سرم‌های است.

شال طرح بانوی طلایی

چند طرح خاص شال و روسری

این شال خاص، بیشتر مناسب دختر خانم هاست. طرح زن طلایی رنگ روی این شال باعث شده تا بتوانید آن را با مانتوی به همان رنگ ست کنید. ترجیحا برای انتخاب مانتو، از طرح‌های ساده استفاده کنید تا طرح مانتو باعث از بین رفتن جلوه شال نشود. نکته دیگر اینکه، جنس پنب‌های این شال باعث شده تا روی سر حالت بسیار خوبی داشته باشد و برای فصول مختلف مناسب باشد.

شال فلامینگو

چند طرح خاص شال و روسری

یکی از محبوب‌ترین طرح‌هایی که مدتی است طرفداران زیادی پیدا کرده است، طرح فلامینگو است. این طرح مد روز و زیبا، با ترکیب دو رنگ سفید و صورتی، ترکیب جذابی برای تابستان خلق کرده‌اند. این شال را می‌توانید هم برای روزمره استفاده کرده و هم برای مجالس و مراسم رسمی‌تر مورد استفاده قرار دهید. طیف عظیمی از رنگ‌ها را نیز برای مانتو می‌توانید انتخاب کنید. سرمه‌ای، سفید، صورتی و مشکی از این دسته رنگ‌ها هستند.

شال طرح هیچ

چند طرح خاص شال و روسری

یک شال دیگر با طرح نوشته فارسی. این شال زیبای هنری با کلمه هیچ، اصالت ایرانی خود را ثابت کرده است! همانطور که مشاهده می‌کنید در این شال از رنگ‌های سفید، زرد و آبی تیره استفاده شده است و رنگ زمینه آن نیز مشکی است. پس به این طریق برای انتخاب مانتو یا دیگر آیتم‌های استایل تان مثل کیف و کفش و شلوار، دست‌تان تقریبا باز است. جنس این شال از نخ پشمی است و همین ویژگی باعث شده تا بتوانید از آن در فصول مختلف سال استفاده کنید.

شال طرح چشم

چند طرح خاص شال و روسری

بله طرح پرطرفدار چشم! طرح چشم یکی دیگر از پرطرفدارترین طرح‌های امسال بوده و هست. این شال ساده با اضافه شدن یک چشم مد روز و چند مثلث ساده و منگوله‌های رنگی، استایل با نمک و خاصی را دارا شده است. این شال محدودیت سنی نداشته و برای دختر خانم‌ها و همچنین خانم‌های بزرگتر نیز مناسب خواهد بود. همچنین می‌توان با آن رنگ‌های مختلفی مانتو، کیف، کفش و شلوار ست کرد و در کل به سادگی استایل متفاوتی به وجود آورد.

روسری طرح داستان ایرانی

چند طرح خاص شال و روسری

یک گزینه دیگر برای افرادی که به روسری‌های خاص ایرانی علاقه دارند. این روسری جذاب با طرح داستان و شعر فارسی، یکی از خاص‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. این روسری جذاب به دلیل رنگ‌های فراوانی که دارد با هر رنگ مانتویی مناسب خواهد بود. اما پیشنهاد می‌کنیم آن را با مانتو‌های ساده ست کنید. ابعاد این روسری 110 در 110 سانتی متر است و از این رو روی سر نیز قسمت زیادی از طرح آن مشخص خواهد شد. این شال بیشتر مناسب مجالس است، اما برای استفاده روزمره هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

شال طرح موج

چند طرح خاص شال و روسری

این شال خاص با طرح موج، ترکیبی از سه رنگ کرم گلبهی، آبی و سفید است و حالت آرامش بخش و مثبتی ایجاد می‌کند. این شال جذاب، از جنس پنبه بوده و از این رو به هیچ عنوان سر نخورده و به خوبی روی سر قرار خواهد گرفت. ترکیب آن با مانتوی سرمه‌ای، بسیار بسیار جذاب و زیبا خواهد شد. همچنین این شال را می‌توانید در فصول مختلف سال مورد استفاده قرار دهید. از دیگر ویژگی‌های این شال، دست دوز بودن دور آن است.

شال طرح کافه شبانه

چند طرح خاص شال و روسری

یک طرح خاص دیگر برای خانم‌هایی که به دنبال یک شال تک و منحصر به فرد هستند. این شال، با ترکیب رنگ زیبا و خاص خود و طرح جذابی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. طرح کافه شبانه روی این شال جذاب از رنگ‌های مختلفی به وجود آمده است و از این رو آن را با مانتو‌هایی به رنگ‌های مختلف می‎‌توانید ست کنید. پیشنهاد ما، ست کردن این شال با مانتو سرمه‌ای یا طوسی و اضافه کردن کیف و کفش زرد به استایل‌تان است.

منبع : برترینها

بیشتر بخوانید:

جدیدترین مدل های شال و روسری تابستانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان