ماهان شبکه ایرانیان

با مدل جدید هوندا سیویک Si ۲۰۲۰ بیشتر آشنا شوید!

هوندا سیویک Si ۲۰۲۰ که در ششم سپتامبر روانه‌ی نمایندگی‌های فروش خواهد شد از ظاهری به روز شده، پرفورمنس اصلاح شده، و تکنولوژی‌ ایمنی پیش فرض جدید بهره می‌برد.

با مدل جدید هوندا سیویک Si 2020 بیشتر آشنا شوید!

پس از به روز رسانی مدل سیویک هاچ بک 2020 در هفته‌ی گذشته، این‌ بار نوبت به ارتقاء مدل اسپورت سیویک Si کوپه و سیویک Si سدان 2020 رسیده است.

هوندا سیویک Si 2020 که در ششم سپتامبر روانه‌ی نمایندگی‌های فروش خواهد شد از ظاهری به روز شده، پرفورمنس اصلاح شده، و تکنولوژی‌ ایمنی پیش فرض جدید بهره می‌برد.

مدل‌های کوپه‌ و سدان سیویک Si 2020 به لحاظ بصری به لطف اصلاحات ظاهری از جمله طراحی مجدد چراغ‌های مه شکن قرار گرفته در قسمت پایین سپر به همراه تزئینات مشکی رنگ براق در اطراف آن و همچنین کراس بار هم رنگ با بدنه، ظاهر تهاجمی‌تری را به خود گرفته‌‌اند.

علاوه بر این، کراس بار پنجره مشبک بال شکل کمپانی هوندا که نمادی از این خودرو ساز محسوب می‌شود نیز بار دیگر طراحی شده و چراغ‌های جلویی نیز به وسیله‌ی چراغ‌های LED چند عنصر همراه با نور بالا‌ی عریض و بلند‌تر به روز رسانی شده‌اند.

به علاوه هر دو مدل کوپه و سدان از چراغ‌های مه شکن LED جدید نیز بهره می‌برند.

در قسمت عقب ورژن سدان Si شاهد استفاده از یک سپر پایینی جدید هستیم که با برخورداری از تزئینات مشکی رنگ براق و کراس بار‌های هم رنگ بدنه با طراحی جدید قسمت جلویی این خودرو هماهنگی پیدا کرده است.

علاوه بر این، اکنون چرخ‌های 18 اینچی مشکی رنگ نیز به صورت پیش فرض به همراه تایر‌های پرفورمنسی چهار فصل و چرخ‌های تابستانی که به عنوان آپشن ارائه می‌شوند، عرضه خواهند شد.

هر دو مدل کوپه و سدان سیویک Si از صندلی‌های اسپورت به روز شده به همراه تزئینات قرمز رنگ در قسمت پشتی و کف صندلی بهره برده و پنل ابزاری این خودرو نیز با برخورداری از تزئینات قرمز رنگ توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

هوندا سیویک Si همانند مدل سال قبل به یک موتور 1٫5 لیتری تزریق مستقیم توربو شارژ اینلاین چهار سیلندر قدرتمند با توان تولید 205 اسب بخار قدرت مجهز شده که علاوه بر یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت و یک دیفرانسیل لغزش محدود به یک سیستم تعدیل کننده‌ی منطبق شونده‌ی دو حالته‌ی قابل تنظیم نیز متصل شده است.

در مدل سال 2020 این خودرو سیستم انتقال قدرت به منظور ارائه‌ی شتابی بهتر شش درصد از نسبت سواری نهایی خود کاسته است.

مدل‌های سدان و کوپه‌ی سیویک Si برای سال 2020 به صورت پیش فرض از مجموعه‌ی Sensing Suit کمپانی هوندا که شامل تکنولوژی‌های ایمنی و کمک راننده‌ای از جمله‌ کروز کنترل منطبق شونده، سیستم ترمز کاهش احتمال برخورد در کنار سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، و سیستم کاهش انحراف از جاده در کنار سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر می‌شود، بهره می‌برند.

علاوه بر این، تمامی مدل‌های هوندا سیویک به سیستم نور بالای خودکار که جزئی از پکیج Sensing این خودرو ساز می‌شود مجهز شده‌اند.

قیمت در نظر گرفته شده برای مدل کوپه‌ی هوندا سیویک Si 2020 از 25,000 دلار و برای مدل سدان این خودرو از 25,200 دلار آغاز می‌شود که یک هزینه‌ی تحویل 930 دلاری نیز به این ارقام اضافه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان