در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ارسال عملکرد استانداران در حوزه جوانان به رئیس جمهور/ ضعیف بازدهی منجر به برکناری مدیران می‌شود

مدیرکل دفتر نظارت بر امور جوانان گفت: عملکرد استانداران درحوزه جوانان به رئیس جمهور، معاون اول و وزیر کشور ارسال می‌شود.

ارسال عملکرد استانداران در حوزه جوانان به رئیس جمهور/ ضعیف بازدهی منجر به برکناری مدیران می‌شود

ارسال عملکرد استانداران در بخش جوانان به رئیس جمهور/ عملکرد ضعیف منجر به برکناری مدیران می شودامید محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد و میزان همکاری سایر دستگاه‌ها ونهاد هابا معاونت جوانان اظهار کرد: ما برای هر دستگاه به طور جداگانه جزئیات وعملکرد استانیشان را به رئیس دستگاه ارسال کردیم.

او با بیان اینکه ارسال عملکرد دستگاه به رئیس دستگاه موجب شد در برخی نهاد مدیرحوزه جوانان تغییر کند، گفت: تغییر مدیر به دلیل عملکرد ضعیف آن حوزه در بخش جوانان بود.

محدث افزود: دانشگاه آزاد، آموزش و پرورش و کمیته امداد از جمله نهاد‌هایی بودند که در برخی از استان‌ها مدیران حوزه جوانان شان که اهتمام لازم را برای این بخش نداشتند، برکنار شدند.

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان افزود: عملکرد استانداران در این زمینه به رئیس جمهور، معاون اول و وزیر کشور ارسال می‌شود.


بیشتر بخوانید: مشاوره قبل از ازدواج باید اجباری شود


او با بیان اینکه براساس مصوبه‌ی شورای عالی مبنی بر ارزیابی عملکرد استانداران درحوزه جوانان ما در سال 97 حضور استانداران در جلسات ستاد ساماندهی ومدیران دستگاه‌ها را به طور جدی داشته باشیم، بیان کرد: ما در جلسات ستاد ساماندهی با افزایش 35 درصدی حضور مدیران حوزه جوانان کشور مواجه هستیم.

افزایش 35درصدی حضور مدیران حوزه جوانان در جلسات ستاد ساماندهی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان