دبیر جشنواره فجر چه ارتباطی با نوشین جعفری دارد؟

آیا اتفاقات اخیر برای داروغه‌ پندآموز نبود؟ با این روش و توییت‌های اینچنینی ایشان بخش زیادی از حقوقشان را باید به وکیلشان پرداخت کنند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - روز گذشته شیوانظرآهاری نویسنده و فعال سیاسی، طی مصاحبه‌ای با رادیو فردا گفت که دستگاه‌های امنیتی مشغول پرونده سازی درباره نوشین جعفری هستند و صدایی را از نوشین جعفری منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

نوشین جعفری کیست و چرا اهالی سینما از بازداشت او به وحشت افتاده‌اند؟ +تصاویر

در پرونده نوشین جعفری، طی اخبار رسیده، وی متهم به ارتباط با سفارت‌های بیگانه و تدارک میهمانی اهالی هنر با اهالی سفارت‌ها است. همچنین، برخی اسناد و شواهد از ارتباط نوشین جعفری  با اکانت هتاک یار دبستانی نیز حکایت دارد.

ابراهیم داروغه زاده، دبیر جشنواره فیلم فجر - که طبیعتا پرونده نوشین جعفری هیچ ارتباطی به او و ماموریتش در سازمان سینمایی ندارد -  در پستی نوشت:

«درست است که نمی‌توانیم در مورد پرونده نوشین جعفری قضاوتی داشته باشیم، اما می‌توانیم در مورد چگونگی شرایط بازداشت ایشان و فایل صوتی که شیوانظرآهاری منتشر کرده سوال کنیم و امیدوار باشیم مسئلین دستگاه قضا پاسخگو باشند. این حداقل خواسته‌هایی است که برایش انقلاب کردیم.»

آیا آقای داروغه‌زاده ارتباط ویژه‌ای با نوشین جعفری دارند؟ آیا ایشان از متن پرونده نوشین جعفری مطلع هستند، که اینچنین اظهار نظر می‌کنند؟ یا از طرف بازیگرانی که نوشین جعفری در جریان نزدیک‌ترین ارتباطات آنان بوده و همه را ثبت و ضبط کرده است، وادار به واکنش شده‌اند؟

پیش از این، توییت دبیر جشنواره فجر و مقایسه محسن نامجو (خواننده) با شهید محسن حججی، با اعتراض رسانه ها و افکار عمومی، موجب مشکلات و هزینه‌هایی برای وی شده بود.

به نظر می‌رسد توییت‌های خارج از حیطه وظایف و مسوولیت‌های جناب داروغه‌زاده، بار دیگر هزینه‌هایی برای ایشان (و آقای یونسی) ایجاد کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان