بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی:

مستحق باخت برابر نفت نبودیم/ تبریز را ترک نخواهم کرد

هافبک تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه حق تراکتورسازی شکست نبود گفت: ما مستحق پیروزی بودیم و باید جام را بالای سر می بردیم.

مستحق باخت برابر نفت نبودیم/ تبریز را ترک نخواهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سینا عشوری پس از شکست تیمش برابر نفت تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم حتی می توانستیم در نیمه اول به گل هم دست پیدا کنیم اما بدشانس بودیم و در نیمه دوم هم که تلاش زیادی انجام دادیم نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم.

وی افزود: من قهرمانی را به نفت تهران تبریک می گویم و امیدواریم بتوانند در لیگ قهرمانان موفق باشند. هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که این روزها همه، عامل اصلی مشکلات تراکتورسازی را سوءمدیریت می دانند، تصریح کرد: من در این خصوص صحبت نمی کنم. مشکلات برای همه تیم ها وجود دارد یعنی باید همه دست به دست هم می دادیم تا هر چه زودتر مشکلات برطرف شده و کار به اینجا کشیده نمی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چه برنامه ای دارید، ادامه داد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما دوست دارم در تبریز بمانم.

عشوری در پایان گفت: ازز همه هواداران تراکتورعذرخواهی می کم که نتوانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم اما آنها کاملا به همه مشکلات آگاه هستند و می دانند چه عواملی باعث این اتفاقات ناخوشایند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر