فراهانی: یک دست لباس اضافه هم برای بازی فینال نداشتیم

دروازه‌بان نفت می‌گوید این تیم در حالی روانه دیدار فینال جام حذفی شده که مسئولان باشگاه پیگیر وضعیت آن‌ها نبودند و حتی لباس اضافه برای این بازی نداشتند.

فراهانی: یک دست لباس اضافه هم برای بازی فینال نداشتیم

به گزارش ایسنا، میلاد فراهانی دروازه‌بان نفت تهران که امروز با مهار پنالتی محمد ایران‌پوریان موجبات قهرمانی تیمش را در جام حذفی فراهم کرد اظهار کرد: خدا را شکر لطف خدا شامل حال ما شد و من هم توانستم پنالتی حریف را بگیرم. یک سال سختی کشیدیم اما با این قهرمانی، تا حدودی خستگی‌مان در رفت.

او در پاسخ به این سوال که چطور توانست پنالتی ایران پوریان را مهار کند گفت: خیلی سخت بود. در تمرین‌ها با بهزاد غلامپور خیلی کار کرده بودم. گویا به دل او افتاده بود که بازی به پنالتی‌ها می‌رود یا اتفاقی می‌افتد که من باید مقابل ضربه پنالتی قرار بگیرم. خوشحالم که توانستم به قهرمانی نفت کمک کنم.

دروازه‌بان نفت درباره جدایی علی دایی از این تیم و وضعیت خودش خاطرنشان کرد: با این شرایط نمی‌شود کار کرد. این تیم، نفت تهران نیست بلکه تیم علی دایی است. دوستان و همراهان علی دایی نفت را اداره می‌کردند. ما یک دست لباس اضافه هم برای این بازی نداشتیم که اگر لباس‌مان پاره شد از آن استفاده کنیم. علی دایی مشکلات را به دوش کشید. ما تاکنون 65 درصد از مطالبات را گرفتیم فقط وعده و وعید به ما می‌دادند.

فراهانی درباره غیبت مسئولان نفت در مراسم قهرمانی این تیم گفت: مسئولی وجود ندارد اوایل فصل خیلی‌ها بودند اما الان کسی نیست. علی‌ آقا و دوستانش پیگیر وضع ما بودند این همه زحمت کشیدیم اما در آخر فصل کسی نیست جواب ما را بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان