ماهان شبکه ایرانیان

در قالب دو کتاب منتشر شد

مهمان ناخوانده و تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم

ترجمه کتاب‌های «مهمان ناخوانده» و «تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم» به تازگی راهی بازار شده‌ است.

مهمان ناخوانده و تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم

به گزارش ایسنا،  «مهمان ناخوانده» نوشته شاری لاپنا با ترجمه عباس زارعی در 286 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 35 هزار تومان در نشر آموت منتشر شده است.

 در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: مهمان‌ها به هتل میچل در دل کوهستان رفته‌اند تا تعطیلات زمستانی خود را در محیطی آرام و دور از هیاهوی شهر سپری کنند. اما شب‌هنگام طوفان و کولاکی سخت در می‌گیرد، برف و یخ همه جا را می‌پوشاند، خطوط برق و تلفن قطع و جاده مسدود می‌شود. ناگهان جسم بی‌جان یکی از مهمان‌ها پیدا می‌شود... آن‌ها در مکانی ترسناک، سرد و تاریک گیر افتاده‌اند، راه فراری نیست... آیا قتل دیگری در راه است؟

شاری لاپنا نویسنده رمان‌های پلیسی و پرفروش «زن همسایه» و «غریبه‌ای در خانه» پیش از روی آوردن به نویسندگی به کار وکالت و تدریس زبان انگلیسی مشغول بود. فضای رمان‌های این نویسنده پر از معما، تعلیق و هیجان است. او به عمق ذهن و روان شخصیت‌ها نفوذ می‌کند و از انگیزه‌های آن پرده برمی‌دارد. «مهمان ناخوانده» تازه‌ترین اثر این نویسنده است که اندکی پس از انتشار در فهرست پرفروش‌های «نیویورک تایمز» و «یوکی ساندی‌ تایمز» قرار گرفت.

عباس زارعی متولد 1361 قزوین، کارشناس مترجمی و کارشناس ارشد آموزش زبان‌انگلیسی از دانشگاه آزاد است. او از سال 1386 ترجمه کتاب را آغاز کرده و تاکنون ده‌ها اثر را برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال ترجمه کرده است. پیش‌تر، کتاب‌های «زندگی اسرارآمیز»، «مزرعه حیوانات»، «جاناتان مرغ دریایی»، «نامه به کودکی که هرگز زاده نشد»، «زن همسایه و «غریبه‌ای در خانه» از این مترجم در نشر آموت به چاپ رسیده است.

 همچنین  رمان «تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم»  نوشته کری لانزدیل با ترجمه سارا نجم‌آبادی در 432 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 59 هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم» تعلیق، معما و عشق را در هم می‌آمیزد و به کندوکاو در حس فقدان و انعطاف‌پذیری روح انسان می‌پردازد. مراقبت از کسانی که دوستشان داریم یک نیاز مبرم است. اما تا کجا می‌توانیم پیش برویم؟ و به چه قیمتی؟

جیمز دوناتو، مدیر مالی شرکت دوناتو، دو ماه قبل از عروسی‌اش ناپدید می‌شود. او که برای  تعقیب برادر متهم به پولشویی‌اش به مکزیک رفته در دریا گم‌ شده و نهایتا مرده اعلام می‌شود. شش سال و نیم بعد، جیمز از حالتی که به آن گریز تجزیه‌ای می‌گویند خارج شده و متوجه می‌شود تمام آن مدت را در اوکساکای مکزیک به عنوان نقاشی به نام کارلوس دومینگز زندگی کرده است و حالا مردی همسر از دست‌داده و دارای دو فرزند پسر است و خواهرزنش، ناتالیا آیز که یک موج‌سوار بازنشسته است، به او کمک می‌کند تا زندگی‌اش را سرپا نگه دارد. اما عشق زندگی‌اش، ایمی تیرنی، حالا دیگر او را از یاد برده و...

 کری لانزدیل نویسنده مجموعه کتاب‌های پرفروش «تمام چیزها» در آمازون و وال استریت ژورنال است. لانزدیل یکی از بنیانگذاران انجمن زنان نویسنده آمریکاست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان