نسخه‌ تیون شده‌ بنتلی کانتیننتال GT: هیولایی ۸۰۰ اسب بخاری!

این کمپانی آلمانی بعد از ارتقاء خروجی قدرت استون مارتین وَنتِیج و رساندن آن به ۷۰۰ اسب بخار، مدل کانتیننتال GT کمپانی بنتلی را به یک “قاتل واقعی پورشه” تبدیل کرده است.

نسخه‌ تیون شده‌ بنتلی کانتیننتال GT: هیولایی 800 اسب بخاری!

مدل جدید بنتلی کانتینِنتال GT یکی از بهترین خودرو‌های گرند تور لوکس در جهان به شمار می‌رود، اما با این وجود به عقیده‌ی کمپانی تیونینگ Wheelsandmore هنوز جای پیشرفت بیشتر برای این خودرو وجود دارد.

این کمپانی آلمانی بعد از ارتقاء خروجی قدرت استون مارتین وَنتِیج و رساندن آن به 700 اسب بخار، مدل کانتیننتال GT کمپانی بنتلی را به یک “قاتل واقعی پورشه” تبدیل کرده است.

زمانیکه به میزان ارتقاء پرفورمنس این خودرو پی ببرید، متوجه می‌شوید که ادعای این کمپانی اغراق آمیز نیست.

مدل جدید کانتیننتال GT به صورت پیش فرض به یک موتور 6٫0 لیتری W12 توربو دو قلو با توان تولید 626 اسب بخار قدرت و 664 پوند فوت گشتاور مجهز است که خروجی این موتور از طریق سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می‌شود.

این میزان قدرت برای رساندن این گرند تورر لوکس به سرعت صد کیلومتر در ساعت از حالت سکون در 3٫6 ثانیه و رسیدن به سرعت اوج چشمگیر 207 مایل در ساعت کافی می‌باشد.

اما اگر خروجی قدرت این موتور برای شما کافی نیست کمپانی Wheelsandmore دو پکیج تیونینگ را برای مدل جدید کانتیننتال GT ارائه می‌دهد.

کیت تیونینگ مرحله 1 به لطف تنظیم مجدد واحد کنترل موتور، خروجی موتور را تا 740 اسب بخار قدرت و 774 پوند فوت گشتاور افزایش می‌دهد، در حالیکه این افزایش خروجی در کیت مرحله‌ی 2 برابر با 784 اسب بخار قدرت و 811 پوند فوت گشتاور برآورد شده است.

در نتیجه‌ی این اصلاحات، مدل تیون شده‌ی کانتیننتال GT در تنها 3٫28 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده که در مقایسه با پورشه 911 GT2 RS سریع‌تر است.

کمپانی Wheelsandmore علاوه بر ارتقاء قدرت، از یک سیستم اگزوز سفارشی که صدایی گرفته و قدرتمند که درخور یک کوپه‌ی لوکس است را تولید می‌کند استفاده کرده و در کنار آن از یک سیستم کاهش ارتفاع که می‌توان از داخل خودرو و یا به وسیله‌ی اپلیکیشن اندرویدی و iOS کنترل شود نیز بهره گرفته است.

علاوه بر این، چرخ‌های سفارشی 22 اینچی با طراحی میله‌ی Y شکل که در رنگ‌های مشکی و یا نقره‌ای نیز موجود بوده و از تایر‌های پرفورمنس بالا Pirelli برخوردار هستند،‌ تغییرات ظاهری این خودرو را تکمیل می‌کنند.

کمپانی Wheelsandmore اتاق این خودرو را بدون تغییر رها کرده، اما از آنجاییکه مدل جدید کانتیننتال GT یکی از نفیس‌ترین اتاق‌ها در این کلاس خودرو را داراست که از ترکیبی مجلل از مواد چوبی و چرمی دست ساز تشکیل شده، نمی‌توان شکایتی از این موضوع داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر