نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت مطرح کرد؛

امداد‌های الهی حج امسال را برای زائران بسیار گوارا کرد

حجت الاسلام و المسلمین نواب گفت: امداد‌های الهی حج امسال را برای زائران بسیار گوارا کرد و مشکلات را به حداقل رساند.

امداد‌های الهی حج امسال را برای زائران بسیار گوارا کرد

امداد‌های الهی حج امسال را برای زائران بسیار گوارا کردبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ظهر امروز یکشنبه (10 شهریور) پس از بازگشت از عملیات حج 98 در نشست خبری که در فرودگاه امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ریزی‌هایی که از قبل توسط سازمان حج و زیارت، مقام معظم رهبری و ... پیش بینی شده بود به خوبی انجام گرفت.

او با بیان اینکه قبل از حج آن را سفری گران و سخت تلقی می‌کردم، گفت: امروز از سفر حج به عنوان امداد‌های الهی یاد می‌کنم؛ در تمامی برنامه‌ها امداد خدا را می‌دیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین نواب افزود: امداد‌های الهی، حج امسال را برای زائران بسیار گوارا کرد و مشکلات را به حداقل رساند.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه طولانی بودن سفر برای بسیاری از زائران دلچسب شده بود، بیان کرد: امسال به دلیل طولانی شدن سفر زائرانی که در مکه مانده بودند به یاد امام حسین (ع) و شهدا مُحرِم می‌شدند.

حجت الاسلام و المسلمین نواب بیان کرد: به لطف خدا هر قدمی عنایت خدا شامل حال زائران می‌شد همچنین با دعای خانواده‌های شهدا و ایثارگر و همه ملت تمام سختی‌ها برطرف شد.

او درباره اقدامات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: امروز هواپیما جمهوری اسلامی ایران که معمولا تاخیر دارد رکورد زد باعث تعجیل در پرواز و نشستن زود هنگام به کشور شد.

در حال تکمیل...

طولانی بودن سفر حج برای ازائران دلچسب بود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر