روغن ارده کنجد فرادید
تعرفه تبلیغات در خواندنی ها
روغن ارده کنجد فرادید
تعرفه تبلیغات در خواندنی ها

برنامه بدنسازی مبتدی، متوسط و حرفه ای با تصویر حرکات

داشتن برنامه بدنسازی مناسب برای آقایان و بانوان مبتدی، متوسط و حرفه ای بسیار اهمیت دارد. در واقع مهم ترین مسئله ای که ذهن افراد را به خودش مشغول می کند، برنامه تمرینی بدنسازی مناسب است.

برنامه بدنسازی

داشتن برنامه بدنسازی مناسب برای آقایان و بانوان مبتدی، متوسط و حرفه ای بسیار اهمیت دارد. در واقع مهم ترین مسئله ای که ذهن افراد را به خودش مشغول می کند، برنامه تمرینی بدنسازی مناسب است.

اگر برنامه بدنسازی شما اصولی نوشته نشده باشد یا خودتان حرکات را به صورت صحیح انجام ندهید، نه تنها اندامی زیبا نخواهید داشت، بلکه ممکن است بدنتان را از حالت عادی هم خارج کنید.

علاوه بر اینها، تاثیر دیگری که بر روی شما می گذارد، دلزدگی از بدنسازی است. خسته شدن و نا امیدی از به دست آوردن اندام دلخواه می تواند شما را تا سال ها از این ورزش دلزده کند.

اصول نوشتن برنامه تمرینی باید در تمام موارد بررسی شود تا ورزشکار را دچار مشکل نکند. این مشکلات می توانند بسیار سطحی باشند یا کاری کنند که فرد هرگز نتواند به این ورزش بازگردد. از این رو شما هم به عنوان یک ورزشکار وظیفه دارید که از هر برنامه تمرینی استفاده نکنید و در انتخاب خود دقت کافی به خرج دهید. باید برنامه خود را از جایی تهیه کنید که معتبر بوده و بتواند شما را به بهترین نتیجه ممکن برساند.

یکی دیگر از مواردی که بسیار حائز اهمیت است، هدفتان است. هدف شما از بدنسازی چیست؟ شما پیش از هر کاری باید ببینید که می خواهید لاغر شوید، حجم پیدا کنید، هم چربی سوزی کنید و هم عضله سازی و…

زمانی که هدف خود را انتخاب کردید، نوبت به دریافت برنامه تمرینی متناسب با هدفتان است. برخی از افراد بالاتنه ضعیف تری دارند و باید بر روی آن تمرکز بیشتری داشته باشند یا برخی ممکن است پاهای ضعیفی داشته باشند.

 

برنامه بدنسازی مبتدی

اگر مبتدی هستید وضعیت شما بسیار حساس است اما در صورتی که از این فرصت درست استفاده کنید، به سرعت به اندامی بی نظیر دست پیدا می کنید. شما در اول راه هستید و به یک برنامه تمرینی بدنسازی که بسیار اصولی نوشته شده باشد نیاز دارید، از این رو ما به شما توصیه می کنیم برنامه بدنسازی حجمی مبتدی زیر را از دست ندهید.

در این برنامه تمرینی شما می توانید چهار روز در هفته تمرین کنید و شاهد افزایش بی نظیر حجم بدنتان باشید.

 

برنامه بدنسازی حجمی طبیعی

بسیاری از افراد علاقه ای به استفاده از مکمل های ورزشی ندارند و ترجیح می دهند به صورت طبیعی حجم عضلاتشان را افزایش دهند. این کار کاملا شدنی است و اگر شما هم جزو این دسته هستید، جای نگرانی نیست. شما می توانید با برنامه بدنسازی حجمی طبیعی به هدفتان برسید. این برنامه تمرینی طوری طراحی شده است که بدون نیاز به مصرف هرگونه مکملی می توانید به حداکثر حجم ماهیچه ها دست یابید. همین حالا تمرین را شروع کنید.

 

برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای

اگر چند وقتی است که بدنسازی کار می کنید و مبتدی نیستید، به برنامه تمرینی حرفه ای نیاز دارید. این نوع برنامه تمرینی ها فشار بیشتری را بر روی عضلات وارد می کنند و در عین حال به صورت تخصصی تری بر روی ماهیچه ها کار می کنند. افرادی که بدنشان مقداری ورزیده شده است و عضلاتشان به اندازه کافی تمرین دیده است، می توانند از برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای استفاده کنند. این برنامه تمرینی به همراه تصویر حرکات می تواند بهترین راهکار شما برای افزایش حجم باشد.

 

برنامه تمرینی برای لاغری و چربی سوزی بانوان

بانوان معمولا به دنبال پیکر تراشی و کاهش چربی های خود هستند و همچون آقایان علاقه ای به افزایش حجم ندارند. اگر شما هم دارای چربی های اضافه هستید، باید یک برنامه تمرینی تخصصی داشته باشید تا به صورت کامل چربی هایتان را بسوزاند. البته چربی سوزی بخشی از کار است. برنامه تمرینی شما باید طوری طراحی شده باشد که همزمان با لاغری، باعث تقویت عضلات هم بشود تا بدنتان ضعیف نشود. شما می توانید با دنبال کردن برنامه بدنسازی برای لاغری و چربی سوزی بانوان به این هدف دست یابید. در این برنامه تمرینی به تمام نکات ذکر شده توجه شده است و می توانید با خیال راحت تمرینات را شروع کنید.

 

نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر