پیرو تشکیل مجمع عمومی عادی شرکت گسترش ارتباطات تالیا، اعضای جدید هیأت مدیره این شرکت انتخاب و در اولین جلسه هیأت مدیره، شاهین آرپناهی به عنوان مدیرعامل جدید تالیا انتخاب و معرفی شد. اتفاقی که از یک ماه پیش و در نمایشگاه الکامپ هم زمزمههای آن شنیده میشد.
«شاهین آرپناهی» متولد سال 1358 است و پیش از این مدیر کل ارتباطات همراه اول بود و پیش از آن نیز مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور رایتل و سخنگوی این اپراتور بود که خلق و رونمایی از برند رایتل از جمله اقدامات وی در آن مقطع زمانی شمرده می شود. آرپناهی همچنین سوابقی همچون مدیریت بازاریابی و فروش شرکت پارس خودرو و بیش از یک دهه تدریس در دانشگاه های دولتی را در کارنامه کاری خود دارد. او زمانی از چهرههای رسانه ملی نیز به شمار میرفت و مجری برنامه تلویزیونی «گلبرگ» بود
آرپناهی دانش آموخته MBA با گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران است و تحصیلات خود در مقطع دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی را در این دانشگاه ادامه داده است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی آمار و کارشناسی ارشد آمار ریاضی است. انتظار میرود که با تغییرات مدیریتی صورت گرفته، شاهد دور جدیدی از فعالیت اپراتور تالیا و احیاء و بازیابی جایگاه تالیا به عنوان یک اپراتور در صنعت تله کام کشور باشیم.
تالیا بعد از سالها در الکامپ امسال حضور فعالی داشت و زمزمههای احیا و بازگشت پرقدرتمندی از خود در رسانهها منتشر ساخت. تالیا بعد از گذشت بیش از 14 سال و مسیرهای پر فزار و نشیبی که طی کرده، حالا قرار است که دوباره با مدیریت جدید و برنامههای جدید در مارکت حضور پیدا کند. مسئولین این اپراتور در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بودند که تالیا از بهمن ماه سال گذشته شروع به برندسازی دوباره کرده و بعد از سالها فعالیت، وارد عرصه سیمکارتهای 4.5G شده است. تالیا اکنون حدود 80 هزار مشترک دارد.
همچنین به نظر میرسد تالیا همیشه اعتباری بوده و اعتباری خواهد ماند و قصد ندارد حتی در مدیریت جدید روی به سیمکارتهای دائمی بیاورد. اگر تمایل دارید درباره تاریخچه فعالیت تالیا و مسیر کاری که این سیمکارت طی کرده بیشتر بدانید، بد نیست این مطلب را بخوانید.