رییس مرکز فن بازار ملی خبر داد

اختصاص خط اعتباری ۴۰ میلیارد تومانی به لیزینگ در فن بازار

رییس مرکز فن بازار ملی ایران با اشاره به اختصاص خط اعتباری ۴۰ میلیارد تومانی صندوق نواوری و شکوفایی به موضع لیزینگ در فن بازار، اعلام کرد: تاکنون حتی ۱۰ درخواست لیزینگ هم نداشته‌ایم، این در حالی است که امروزه خریداران فناوری لیزینگ بر خلاف گذشته حتی می‌توانند دولتی باشند و شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند از لیزینگ استفاده کنند.

اختصاص خط اعتباری 40 میلیارد تومانی به لیزینگ در فن بازار

به گزارش ایسنا، میلاد صدرخانلو در هفتمین جلسه شورای هماهنگی فن بازار منطقه‌ای یزد، فلسفه‌ اصلی شبکه ی فن بازار را کار تیمی دانست و گفت: استان‌ها و فن بازارها باید با هم کار تیمی داشته باشند تا به هدف مورد نظر و مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه امروزه خریداران فناوری لیزینگ بر خلاف گذشته حتی می‌توانند دولتی باشند و شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند از لیزینگ استفاده کنند.

صدرخانلو با بیان این که در بحث صادرات فناوری از ابتدای امسال فعال شدیم، افزود: به خاطر این موضوع مرکز توسعه‌ی تجارت فناوری در پارک پردیس ایجاد شده و قرار است شبکه‌ی فن بازار را تحت پوشش خود قرار داده و به کشورهای همسایه صادرات فناوری داشته باشد.

رییس مرکز فن بازار ملی ایران از وجود دبیرخانه‌ی تبادل فناوری در فن بازار خبر داد و گفت: ایران، ترکیه، پاکستان، نیجریه، مصر، اندونزی، مالزی و بنگلادش از کشورهای این گروه هستند که مسئولیت دبیرخانه آن با ایران است و قرار است طی دهم تا دوازدهم آذر ماه سال جاری نشست سرمایه گذاری تکنولوژی را در تهران برگزار کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان