ارزان ترین روش خرید دوربین مدار بسته، مودم و سوئیچ شبکه

 انتخاب میان فروشگاه های متعدد فیزیکی و معدود فروشگاه های آنلاین عرضه کننده دوربین مدار بسته، مودم و سوئیچ شبکه بسیار زمان بر و مشکل است. بسیاری از فروشگاه های فیزیکی قادر به تامین اجناس مورد نظر شما نیستند و صرفا محصولات موجود در فروشگاه خود را با قیمت به مراتب بالا به فروش می رسانند.

ارزان ترین روش خرید دوربین مدار بسته، مودم و سوئیچ شبکه

از سوی دیگر برای مراجعه به بازار و جست و جوی میان فروشگاه ها باید زمان و هزیه قابل توجهی بپردازید که در موارد بسیاری به نتیجه دلخواه شما ختم نمی شود. امروزه روند افزایش تعداد فروشگاه های آنلاین به شدت رشد داشته، اما کارشناسان امنیتی و همچنین سازمان های ذیربط همواره اذعان دارند که فقط از فروشگاه های دارای مجوز و نماد اعتماد خریداری کنید تا در دام سو استفاده کنندگان گرفتار نشوید.

با تمام توضیحاتی که ارائه شد، باید این نکته را متذکر شویم که دوربین مدار بسته، مودم و سوییچ شبکه از جمله تجهیزات بسیار پر کاربرد برای اقشار مختلف جامعه به شمار می روند و به طور حتم برای خرید یکی از این محصولات باید به بازار یا فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید.

امروز میخواهیم ارزان ترین، مطمئن ترین و سریع ترین روش برای مشاهده مشخصات و تصاویر جدیدترین مدل های دوربین مدار بسته، مودم و سوییچ شبکه را معرفی کنیم. فروشگاه آنلاین نت ران به عنوان وارد کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات شبکه و سیستم های نظارتی با دریافت مجوز های فعالیت رسمی و نماد اعتماد و سال ها فعالیت در این زمینه، بهترین قیمت ممکن را برای خریداری تجهیزات مورد نظر شما تضمین می کند.

روش خرید در فروشگاه آنلاین نت ران بسیار آسان و فقط با وارد کردن اطلاعات ضروری برای ثبت نام در سایت انجام می شود. هزاران کالای شبکه از جمله انواع دوربین مدار بسته، مودم های ADSL/VDSL/3G/4G LTE و سوئیچ های مدیریتی و غیر مدیریتی در فروشگاه آنلاین نت ران در دسترس شما هستند.

10 درصد تخفیف خرید آنلاین دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته رایج ترین، ارزان ترین و در دسترس ترین روش نظارتی در سراسر دنیا به شمار می روند و در بازار داخلی نیز برند های متنوعی در حال فعالیت هستند. فروشگاه آنلاین نت ران پس از بررسی برند های مختلف، در نهایت فعالیت خود به منظور فروش آنلاین دوربین مدار بسته را با سه برند مطرح هایک ویژن (HIK VISION)، های لوک (HI Look) و داهوا (Dahua) آغاز کرده است.

هر کدام از سه برند نام برده، دسته بندی خاصی از کاربران را بر اساس نیاز خود از جمله امکانات، کیفیت، عملکرد و قیمت تحت پوشش قرار می دهند. فروشگاه آنلاین نت ران به منظور سهولت در خرید انواع دوربین مدار بسته دام ، بولت و اسپید دام و احترام به مشتریان گرامی، محصولات خود در گروه دوربین مدار بسته را با تخفیف 10 درصدی به فروش می رساند.

ارزان ترین روش خرید دوربین مدار بسته، مودم و سوئیچ شبکه

فروش جدیدترین مودم های ADSL/VDSL و 4G LTE

فروشگاه آنلاین نت ران به عنوان نماینده انحصاری شرکت آونگ، جدیدترین و پر فروش ترین مودم های ADSL (مناسب برای مصارف خانگی)، VDSL (مناسب برای مصارف تجاری) و قابل حمل یا ثابت 4G LTE را در دسترس کاربران قرار می دهد. به منظور راهنمایی بهتر کاربران و انتخاب آسان میان مدل های مختلف، علاوه بر اطلاعات درج شده در فروشگاه آنلاین نت ران، می توانید از چت آنلاین فروشگاه برای دریافت اطلاعات بیشتر بهره مند شوید. کارشناسان نت ران در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ داده و تا پایان مراحل خرید شما را همراهی می کنند.

ارزان ترین روش خرید دوربین مدار بسته، مودم و سوئیچ شبکه

طیف کامل سوئیچ شبکه در فروشگاه آنلاین نت ران

سوئیچ شبکه یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یا ارتقای شبکه خانگی و اداری به شمار می رود و برند های متنوعی در سال های اخیر به تولید سوئیچ شبکه اقدام کردند. علیرغم شرایط اقتصادی و وضعیت واردات محصولات خارجی به کشور، فروشگاه آنلاین نت ران طیف وسیعی از سوئیچ های شبکه در انواع مختلف از جمله مدیریتی، غیر مدیریتی، POE، هوشمند، گیگابیتی و رکمونت را ارائه می دهد.

حتی اگر به دنیای تجهیزات شبکه تازه وارد هستید، به طور حتم نام دو کمپانی بزرگ Cisco و Mikrotik را شنیده اید. این دو برند به عنوان حرفه ای ترین تولید کنندگان راهکار های شبکه در سطح جهان شناخته می شوند و فروشگاه آنلاین نت ران با افتخار اعلام می کند که محصولات این دو برند در دسته بندی سوییچ شبکه را با بهترین قیمت ممکن به فروش می رساند.

علاوه بر دو کمپانی نام برده، می توانید سوییچ های شبکه برند های IP-Com، TP-Link، D-Link و Tenda را از فروشگاه نت ران خریداری کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان