زنده/ جهانگیری در مناظره سوم:

قاچاق کالا یکی از آسیب های تولید داخل است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: قاچاق کالا یکی از آسیب های تولید داخل است و توسط کسانی انجام می شود که می خواهند با این روش به تولید کشور ضربه بزنند.

قاچاق کالا یکی از آسیب های تولید داخل است

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در سومین مناظره انتخاباتی که عصر امروز در حال برگزاری است، درباره برنامه های خود برای مقابله با قاچاق کالا و مدیریت واردات در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: قاچاق کالا یکی از آسیب های تولید داخل است و توسط کسانی انجام می شود که می خواهند با این روش به تولید کشور ضربه بزنند.

وی افزود: در گذشته متاسفانه قاچاق افزایش یافت به طوری که در مقطع تحویل گرفتن دولت حدود 25 میلیارد دلار قاچاق انجام می شد اما در این سه سال با اقدامات انجام شده این میزان به 12 میلیارد دلار کاهش یافته است که بخشی از آنها که مربوط به کوله بری ها و ته لنجی هاست ما مزاحم آنها نمی شویم و آنها می توانند تحت مقررات کار خود را انجام دهند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای آینده در رابطه با 10 کالای اصلی که در قاچاق سهم اصلی دارند برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در مقطعی به دلیل شعار پدیده قاچاق و فساد افزایش یافت.

مردم باید بدانند چقدر حرف های نامزدها علمی است

جهانگیری تصریح کرد: نمایندگان همان تفکر امروز در صحنه مبارزه حضور دارند و می خواهند با همان روش ها عمل کنند؛ مردم باید بدانند چقدر حرف های نامزدها علمی است.

وی افزود: نامزدها از سابقه خود نترسند و بگویند در زمینه مبارزه با قاچاق کالا در قوه قضاییه و نیروی انتظامی چه اقداماتی کرده اند.

ادامه دارد ...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان