ماهان شبکه ایرانیان

سخنگوی ذوب‌آهن: نواقص فولادشهر به‌زودی رفع می‌شود/ منصوریان تا پایان فصل می‌ماند

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد برخلاف شایعاتی که پیرامون این تیم وجود دارد، حمایت از کادرفنی ادامه‌دار است و منصوریان تا پایان فصل در این تیم می‌ماند.

سخنگوی ذوب‌آهن: نواقص فولادشهر به‌زودی رفع می‌شود/ منصوریان تا پایان فصل می‌ماند

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا درباره جلسه برگزار شده برای رفع نواقص ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: دیروز (سه‌شنبه) جلسه خوبی در ورزشگاه فولادشهر برای حل نواقص برگزار شد و درباره گیت‌ها، بحث ایمنی و دوربین‌ها و دیگر موارد صحبت شد. از مهندس یزدی‌زاده، مدیرعامل کارخانه صمیمانه تشکر می‌کنم که در راس جلسه حضور داشتند و دستور دادن مبلغ بسیار خوبی هم برای این اقدامات پرداخت شود.

او ادامه داد: این جلسه را دکتر محمدی، مدیرعامل باشگاه ترتیب داد. این بهترین جلسه‌ای بود که در این مدت درباره حل نواقص ورزشگاه به صورت میدانی برگزار شد. تمام این موارد برای بازی با تراکتور حل می‌شود. کار گیت‌ها شروع شده. دوربین‌ها را هم حراست کارخانه کارش را پیگیری می‌کند.

جمشیدی در پاسخ به این پرسش که آیا بلیت فروشی در ورزشگاه فولادشهر دقیقا بر اساس شماره صندلی انجام می‌شود و افراد باید بر صندلی خریداری شده بنشینند؟ گفت: بله دقیقا همینطور است. هم در ورزشگاه فولادشهر و هم در دیگر ورزشگاه‌ها که این سامانه را دارند افراد می‌توانند یک صندلی را برای یک سال خریداری کنند به شرطی که همان ابتدا تسویه حساب کنند. البته احتمالا اکثرا این کار را نمی‌کنند ولی این قابلیت وجود دارد. در صورت خرید یک ساله آن صندلی حتی در صورت نیامدن فرد خالی می‌ماند.

سخنگوی ذوب‌آهن درباره شایعاتی پیرامون  تغییر کادر فنی هم توضیح داد: منصوریان امتحانش را فصل قبل پس داد و توانست بعد از پنج بازی تیم را آماده کند و ما به رتبه ششم رسیدیم. اگر لیگ چند بازی دیگر ادامه پیدا می‌کرد به رتبه‌های اول و دوم هم می‌رسیدیم. با رویکردی که منصوریان دارد و بازیکنان توانمندی که داریم می‌توانیم به رده‌های بالا برسیم. هدف‌گذاری باشگاه ذوب‌آهن حضور در بین سه تیم بالای جدول است. منصوریان می‌تواند تیم را جمع کند.

جمشیدی در پاسخ این پرسش که آیا منصوریان تا پایان فصل در تیم می‌ماند؟ اظهار کرد: بله او می‌ماند.

او اضافه کرد: در این دو بازی هم تیم 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت. برای بازی با تراکتور مطهری و خلعتبری آماده می‌شوند و در حال رایزنی هستیم تا مشکل بازیکنان سرباز را هم برای آن بازی حل کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان