در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات تعزیرات در مورد تطابق مشخصات تلفن همراه وارداتی با وارد کننده آن

مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی شهر تهران درباره سوء استفاده کلاهبرداران از حجاج برای واردات گوشی‌های تلفن همراه قاچاق توضیحاتی داد.

توضیحات تعزیرات در مورد تطابق مشخصات تلفن همراه وارداتی با وارد کننده آن

///بعد از تایید آقای عابد منتشر شود///عدم تطابق مشخصات تلفن همراه وارداتی با وراد کننده آن به منزله قاچاق استمحمد علی اسفنانی مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سوءاستفاده کلاهبرداران از حجاج با ترفند ارائه سیم کارت رایگان و استفاده از مدارک آن‌ها برای ثبت ریجستری تلفن همراه قاچاق، گفت: در تحقیقات اگر مشخص شود که تلفن همراهی به صورت مسافری وارد کشور شده است و مشخصاتش با وارد کننده آن تطابق نداشته باشد، در این صورت موضوع مصداق کالای قاچاق است.

اسفنانی خطاب به حجاج و سایر هموطنان گفت: افراد به بهانه برنده شدن در قرعه کشی و ترخیص کالا، شماره و گذرنامه خود را در اختیار فرد دیگری قرار ندهند، چرا که بعد‌ها ممکن است ناخواسته دچار مشکلاتی شوند.


بیشتر بخوانید: بررسی 8850 شکایت مردمی از خودروسازان در سازمان تعزیرات/ شناسایی ثبت‌کننده 904 تلفن همراه غیرقانونی در سامانه همتا


گفتنی است؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در توئیتر خود از کلاهبرداری برخی از سودجویان در حوزه واردات تلفن همراه ریجستر نشده با سوء استفاده از حجاج خبر داده بود.

///بعد از تایید آقای عابد منتشر شود///عدم تطابق مشخصات تلفن همراه وارداتی با وراد کننده آن به منزله قاچاق است

سوء استفاده از حجاج برای واردات گوشی‌های تلفن همراه قاچاق به کشور

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان