ماهان شبکه ایرانیان

قیمت نفت: (در حال به روز رسانی)

کاهش قیمت نفت با افزایش دکل‌های نفتی آمریکا

روز دوشنبه به خاطر انتظارات برای افزایش تولید نفت آمریکا، قیمت نفت کاهش یافت. طبق آمار چهار سال گذشته، شرکت های انرژی ایالات متحده آمریکا بیشترین دکل های حفاری را برای تولید جدید، در هفته گذشته به صنعت نفت خود اضافه کرده اند. بیکر هیوز، روز جمعه اعلام کرد که در هفته منتهی به ۲۰ ژانویه، شرکت های حفاری ۲۹ سکو اضافه کرده اند و تعداد کل سکوهای فعال را به ۵۵۱ سکو رسانده اند که این رقم، بیشترین تعداد از نوامبر ۲۰۱۵ تاکنون است.

روز دوشنبه به خاطر انتظارات برای افزایش تولید نفت آمریکا، قیمت نفت کاهش یافت. طبق آمار چهار سال گذشته، شرکت های انرژی ایالات متحده آمریکا بیشترین دکل های حفاری را برای تولید جدید، در هفته گذشته به صنعت نفت خود اضافه کرده اند. بیکر هیوز، روز جمعه اعلام کرد که در هفته منتهی به 20 ژانویه، شرکت های حفاری 29 سکو اضافه کرده اند و تعداد کل سکوهای فعال را به 551 سکو رسانده اند که این رقم، بیشترین تعداد از نوامبر 2015 تاکنون است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، امروز (تا ساعت 12) قیمت آتی نفت خام برنت بین الملل، نسبت به قیمت بسته شده در آخر هفته، 7 سنت کاهش یافت و این نفت در بازار بشکه‌ای 55.42 دلار معامله شد، این در حالی ست که معاملۀ آتی نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با 11 سنت کاهش، بشکه‌ای 53.11 دلار صورت گرفت.

کاهش قیمت نفت با افزایش دکل‌های نفتی آمریکا
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان