نفریه در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

خبر خوش به مددجویان بهزیستی/ اعطای مجوز واردات سالانه ۵۰۰ دستگاه خودرو به کشور

خبر خوش به مددجویان بهزیستی/ اعطای مجوز واردات سالانه 500 دستگاه خودرو به کشور

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: مجوز واردات سالانه 500 دستگاه خودرو تا سقف 30 میلیون تومان معافیت گمرکی را برای مددجویان بهزیستی دریافت کرده‌ایم.

خبر خوش به مددجویان بهزیستی/ اعطای مجوز واردات سالیانه 500 دستگاه خودرو به کشورمحمد نفریه معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چند ماه پیش سهمیه‌ای برای جانبازان در نظر گرفته شده بود که به آن‌ها اجازه می‌داد تا با تخفیف گمرکی خودرو‌های مناسب معلولان وارد کنند.

او افزود: با رایزنی‌های سازمان بهزیستی توانستیم مجوز واردات سالانه 500 دستگاه خودرو را برای مددجویان سازمان دریافت کنیم.

نفریه بیان کرد: ما در حال رایزنی هستیم که سقف واردات خودرو و معافیت مالیاتی را برای مددجویان سازمان بهزیستی افزایش دهیم.

او افزود: به محض فراهم شدن مقدمات کار، فراخوان ثبت نام را برای مددجویان بهزیستی اعلام خواهیم کرد و مددجویان می‌توانند با ثبت نام در سامانه معرفی شده درخواست خود را اعلام کنند و افرادی که در اولویت هستند، می‌توانند از این امکان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: خبر خوش رئیس سازمان بهزیستی کشور به مستمری بگیران


معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: ما شاخص‌های مورد نیاز برای واردات خودرو توسط مددجویان بهزیستی را به وزارت کار ارسال کردیم که به محض تأیید آن‌ها، کار ثبت نام را آغاز خواهیم کرد.

توضیحات بهزیستی درباره جزئیات اعطای مجوز واردات سالانه خودرو به کشور به مددجویان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان