روند اجرای پروژه‌های برق‌رسانی در سیستان و بلوچستان کند است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از برق نیوز، احمدعلی موهبتی "استاندار" در دیدار با معاون برق وزارت نیرو که  در محل این وزارت خانه انجام شد، گفت: با توجه به وسعت زیاد و پراکندگی بالای استان، روند اجرای پروژه‌های برق در استان با کندی صورت می‌گیرد که باید هر چه سریعتر در جهت تامین زیرساخت‌های اساسی اقدام ویژه صورت بپذیرد.

وی با بیان اینکه در 31 استان کشور، تعداد 40 شرکت توزیع برق داریم، در حالی که سیستان و بلوچستان علیرغم اینکه 11.5 درصد مساحت کشور را دارا است، تنها یک شرکت برق دارد؛ که باید ساختار تشکیلاتی و مدیریتی برق استان تقویت شود.

استاندار؛ تامین برق زرنج و گوادر را سیاستگذاری در جهت تقویت امنیت پایدار در استان و ماندگاری مردم در روستا‌ها دانست و بر تمهید مقدمات آغاز اجرای این پروژه‌ها در سفر رییس جمهور تاکید کرد.

گفتنی است، حائری معاون برق وزیر نیرو نیز با اعلام اتخاذ تدابیر و تلاش بر برق رسانی به روستا‌های مورد نظر و نیز تسریع در اجرای پروژه‌های برق به زرنج و گوادر، با ارتقای سطح مدیریتی ادارات زابل و چابهار موافقت کرد.

شایان ذکراست: برابر تصمیمات این نشست مقرر شد مدیران برق زابل به ترتیب به سطح قایم مقام مدیرعامل و مدیر برق منطقه سیستان و مکران، ارتقاء و از اختیارات لازم برخوردار شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان