افزایش قیمت سایت با بهبود رتبه الکسا آن

میخواهیم نیم نگاهی به طریقه کارکرد سایت الکسا بندازیم و اینکه اصلا این سایت چی هست و چگونه کار میکند و در انتها یک راه برای بهبود رتبه الکسا تضمینی را به شما معرفی نماییم.

در این مقاله میخواهیم در باره چگونگی افزایش قیمت سایت با بهبود رتبه الکسا بپردازیم که بهتر است قبل از آن یک نیم نگاهی به طریقه کارکرد سایت الکسا بندازیم و اینکه اصلا این سایت چی هست و چگونه کار میکند و در انتها یک راه برای بهبود رتبه الکسا تضمینی را به شما معرفی نماییم.

معرفی سایت الکسا (Alexa)

معرفی سایت الکسا

سایت الکسا یک آمارگیر تحت وب فوق قدرتمند می باشد که بر اساس معیار هایی که برای تعیین رتبه سایت ها تعریف شده است مثل محبوبیت سایت در میان کاربران یا داشتن bounce rate پایین که همان ماندگاری افراد آنلاین در سایت می باشد و چقدر کاربران را مجاب به بازگشت به سایت برای دیدن بقیه پست های سایت می کند یا دوباره به همون پستی که قبلا خوانده سر بزند که به اصلاح returning visitors  هم گفته می شود، اقدام به تخمین زدن رتبه سایت هایی که در بستر اینترنت می باشند، می کند.

همیشه یکی از دغدغه های اصلی مدیران صاحب کسب و کارهای اینترنتی یا سایت های مجازی،  کاهش رتبه الکسا یا افزایش قیمت سایت با بهبود رتبه الکسا آن می باشد. که در ادامه با تأثیرات بهبود رتبه الکسا یا چگونگی افزایش قیمت سایت با بهبود رتبه الکسا آن امکان پذیر است.

افزایش قیمت سایت با بهبود رتبه الکسا آن

کسب درآمد بیشتر با بهبود رتبه اکسا

یکی از دلایلی که باعث افزایش قیمت سایت با بهبود رتبه الکسا آن می‌ شود یا چه بهتر است بگوییم، همان چیزی که بیشتر مدیران کسب و کار اینترنتی دنبالش هستند، کاهش رتبه الکسا سایت و کسب درآمد بیشتر با استفاده از بروز نگه داشتن سایت و داشتن افراد آنلاین زیاد در سایت می باشد. که باعث می شود افراد زیادی به واسطه ترافیک بالای سایت شما درخواست تبلیغات بنری یا همان بک لینک برای کسب و کار خود را بکنند که هرچه رتبه الکسا سایت شما بهتر باشد می توانید تعرفه تبلیغات خود را با قیمت بالاتری پیشنهاد دهید.

افزایش فروش محصولات با بهبود رتبه الکسا

با کاهش رتبه الکسا، سایت شما که فروشگاهی باشد باعث دیده شدن در صفحات اول یا نتایج اول و دوم در موتورهای جستجوگر می شود که باعث می شود کاربران زیادی از سایت شما بازید کنند و تعداد زیادی از آن ها اقدام به خرید از محصولات سایت شما اقدام کنند که در نهایت به همان معیار افزایش قیمت سایت با بهبود رتبه الکسا آن ختم می شود. البته این نکته لازم به ذکر است که گوگل هیچ ارتباطی با الکسا ندارد و رتبه بندی سایت ها در گوگل هیچ ارتباطی به رتبه الکسا ندارد ، اما خب گوگل هم شاخص های بازدید و رفتار کاربران را به شدت تحت نظر قرار میدهد و تاثیر آنها را در رتبه بندی لحاظ میکند . بنابراین اگر رتبه الکسا سایت شما بالا باشد به احتمال خیلی زیاد وبسایت شما در گوگل هم از رتبه بسیار بسیار خوبی برخوردار است .

خب حتما الان تشنه یادگیری روش بهبود تضمینی رتبه الکسا که در بالا قولش را به شما داده بودم هستید و میخواهید سریعا رتبه الکسا سایت خود را افزایش دهید تا به ارزش سایتتان اضافه کنید . همانطور که در بالا گفته شد معیار رتبه بندی الکسا بازدید است بنابراین ماهم برای بهبود رتبه الکسا سایت خود باید برای سایت خود بازدید ارسال کنیم ، یک راه ایجاد بازدید تبلیغات و روش های بازاریابی است که بسیار بسیار پرهزینه خواهد بود . روش ارزان و به صرفه برای بهبود تضمینی رتبه الکسا ایجاد یا خریداری بازدید توسط ربات ها میباشد ، شما میتوانید با ایجاد بازدیدهای زیاد رتبه الکسا سایت خود را کاهش دهید . اما قبل از آن به چند نکته بسیار مهم توجه کنید :

  • ربات ها باید به خوبی کانفیگ شده باشند و شاخص های یک بازدید طبیعی و عالی مثل bounce rate  پایین ، time on site  بالا و از این دست موارد را داشته باشند
  • الکسا بر اساس بازدیدهای سه ماهه وبسایت ها را رتبه بندی میکند بنابراین اگر در اوایل شروع کار تغییری حاصل نشد ناامید نشوید و به کار و تلاش خود ادامه دهید
  • الکسا میتواند سایت شما را در نتایج خود پنالتی کند بنابراین در انتخاب ربات ارسال بازدید خود نهایت دقت را به خرج دهید

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان