در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ثبت نام ۲۸۰ هزار نفر در سامانه سماح برای اربعین/ اعزام ۱۹ هزار زائر به عتبات در دهه اول محرم

معاون سازمان حج و زیارت از ثبت نام ۲۸۰ هزار نفر در سامانه سماح برای اربعین ۹۸ خبر داد.

ثبت نام 280 هزار نفر در سامانه سماح برای اربعین/ اعزام 19 هزار زائر به عتبات در دهه اول محرم

ثبت نام 280 هزار نفر در سامانه سماح برای اربعین/ اعزام 19 هزار زائر به عتبات در دهه اول محرم

اکبر رضایی معاون سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ادامه روند ثبت نام زائران در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین اظهار کرد: تا به امروز (یک شنبه 17 شهریور) 280 هزار نفر زائر در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.

او درباره کاروان‌های غیر رسمی که اربعین به کربلا می‌روند، بیان کرد: در ایام اربعین به دلیل تجمع جمعیت اصلا اعزام رسمی کاروانی نداریم، افراد می‌توانند به صورت گروهی در سامانه سماح ثبت نام کرده و مشرف شوند، اما کاروان‌هایی که در اربعین پول زیادی می‌گیرند و حتی ممکن است در سامانه سماح هم ثبت نام نکنند غیر رسمی هستند.


بیشتر بخوانید: صفر تا صد ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح+عکس


معاون سازمان حج و زیارت افزود: اعزام رسمی کاروان‌ها به صورت عادی در اربعین امکان پذیر نیست و هر گروهی که خارج از سامانه سماح ثبت نام کند از نظر ما غیر رسمی است.

او تاکید کرد: زائران پیاده روی اربعین  هم اکنون برنامه ریزی‌های خود را برای این سفر انجام دهند تا با خیالی آسوده به این سفر مشرف شوند.

رضایی با بیان اعزام 19 هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات در دهه اول محرم، گفت: تلاش داریم تا برای اواخر شهریور ماه سهمیه جذب زائران عتبات عالیات را افزایش دهیم.

تلاش جهت افزایش سهمیه جذب زائران عتبات

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان