بر اساس گزارشی تازه، 60 درصد از کل فروش نمایشگرهای سامسونگ در سه ماهه ابتدایی سال 2017، به نمایشگرهای OLED اختصاص داشته و با وجود شرکت های بسیاری که قصد دارند موبایل هایی با نمایشگر خمیده بسازند، این شرکت کره ای انتظار دارد که تا انتهای امسال رونق بسیار بیشتری هم به خود ببیند.
چانگ-هون لی، مدیر اجرایی سامسونگ دیسپلی می گوید: «به کارگیری پنل های OLED توسط تولیدکنندگان در سه ماهه دوم به طور مداوم افزایش خواهد یافت و سامسونگ الکترونیکس عملکرد استواری را با پاسخگویی به مشتریان خارجی و تامین محصولات منعطف برای عمده مشتریان به دست خواهد آورد.»
در حالی که تقاضا برای نمایشگرهای OLED کوچک افزایش یافته اما تعداد خریداران نمایشگرهای OLED برای تلویزیون های بزرگ کم و کمتر می شود.
سامسونگ سال پیش هم اعلام کرده بود که مردم تمایل کمتری به خرید تلویزیون در بازه زمانی فعلی دارند. به هر حال باید دید میزان تقاضا برای نمایشگرهای موبایل به قدری هست که آسیبی به سامسونگ وارد نکند یا خیر.