سیگار کشیدن کودک ۱۰ ساله هنگام تماشای فوتبال جنجالی شد +عکس

طی روز‌های گذشته تصویری از یک کودک ده ساله منتشر شده است که در حال سیگار کشیدن فوتبال نگاه می‌کند. این تصویر موجی از اعتراضات توییتری را رقم زد، اما آیا حقیقت داشت؟

 انتخاب:طی روز‌های گذشته تصویری از یک کودک ده ساله منتشر شده است که در حال سیگار کشیدن فوتبال نگاه می‌کند. این تصویر موجی از اعتراضات توییتری را رقم زد، اما آیا حقیقت داشت؟

همه چیز از زمانی شروع شد که یک هوادار فوتبال که کودکی ده ساله به نظر می‌رسید در حال تماشای فوتبال و سیگار کشیدن دیده شد، این ماجرا موجی توییتری به راه انداخت.

سیگار کشیدن کودک 10 ساله هنگام تماشای فوتبال جنجالی شد +عکس

درواقع این تصویر توجه هزاران نفر از کاربران توییتر را به خود جلب کرد. مردم تحت این تصور بودند که این کودک با سیگار کشیدن از بین می‌رود. این ویدئو خیلی زود ویروسی شد و مردم را شوکه و عصبانی کرد. در تصاویر این ویدئو ظاهراً کودک بیشتر از 10 سال سن ندارد، اما می‌توان سیگار کشیدن وی را مشاهده کرد.

سیگار کشیدن کودک 10 ساله هنگام تماشای فوتبال جنجالی شد +عکس

اما پس از مدتی خبر رسید که این ماجرا از اساس اشتباه بوده است. به نظر می‌رسد که این "کودک" در واقع پدری 36 ساله است که از بازی همراه با پسرش لذت می‌برده، اما کوچک جثه و کوتاه قامت است. البته فراموش نکنیم که سیگار کشیدن در اماکن عمومی از جمله استادیوم‌های ورزشی در ترکیه ممنوع است. در واقع می‌تواند جریمه‌ای هم داشته باشد و این مرد می‌تواند با جریمه 69 لیر ترکیه (حدود 13 پوند) روبرو شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان