مقایسه آیفون ۱۱ پرو مکس با پرچمداران سایر برندها

گوشی هایی که نمایشگر بزرگتری دارند از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردارند. به همین دلیل هم  سالانه شاهد بزرگتر شدن نمایشگر گوشی ها و رفتن به سمت نمایشگرهای ۷ اینچی هستیم. در همین رابطه آیفون XS مکس سال پیش نمایشگر ۶.۵ اینچی داشت تا از گلکسی نوت ها عقب نیفتد.

مقایسه آیفون 11 پرو مکس با پرچمداران سایر برندها

گوشی هایی که نمایشگر بزرگتری دارند از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردارند. به همین دلیل هم  سالانه شاهد بزرگتر شدن نمایشگر گوشی ها و رفتن به سمت نمایشگرهای 7 اینچی هستیم. در همین رابطه آیفون XS مکس سال پیش نمایشگر 6.5 اینچی داشت تا از گلکسی نوت ها عقب نیفتد.

آیفون 11 پرو مکس با اینکه نمایشگر بزرگتری نسبت به آیفون XS مکس ندارد ولی از سخت افزار قوی تر و دوربین سه گانه بهره می برد که به لطف یادگیری ماشینی عکس ها و فیلم هایی بسیار باکیفیت به ارمغان می آورد. اما جایگاه این گوشی در برابر پرچمداران قدرتمند سایر برندها کجاست؟

برای پاسخ به این سوال جدولی تهیه کرده ایم و آیفون 11 پرو مکس را با سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو) و هواوی پی 30 پرو (بررسی دیجیاتو) مقایسه کرده ایم که در ادامه ملاحظه می کنید:

خرید بلیط هواپیما

مقایسه آیفون 11 پرو مکس با پرچمداران رقیب

همانطور که می بینید نمایشگرهای آیفون 11 پرو مکس و هواوی پی 30 پرو هم اندازه هستند ولی نمایشگر سوپر رتینای پرچمدار اپل رزولوشن بالاتری نسبت به نمایشگر پرچمدار هواوی دارد. همچنین با اینکه فقط 0.3 اینچ کوچکتر از نمایشگر گلکسی نوت 10 پلاس است ولی رزولوشن پایین تری نسبت به آن دارد.

در مورد حافظه رم اما اوضاع فرق می کند و پرچمدار سامسونگ به دلیل برخورداری از دو برابر حافظه رم بیشتر نسبت به آیفون 11 پرو مکس و هواوی پی 30 پرو، با اختلاف در رتبه اول قرار می گیرد.

باتری آیفون 11 پرو مکس از دو رقیب دیگر ضعیف تر بوده و با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت بعد از گلکسی نوت 10 پلاس و هوای پی 30 پرو قرار می گیرد. نکته جالب اینکه پرچمدار اپل با 226 گرم وزن سنگین ترین گوشی است.

نهایتاً از لحاظ قیمت گوشی پی 30 پرو عنوان ارزان قیمت ترین پرچمدار را در بین دو رقیب دیگر به خود اختصاص می دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان